Sivut

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Syksy, mä rakastan sua

Ei mulla muuta.

9 kommenttia:

  1. Ihanan tunnelmalliset kuvat, syksy on upeaa aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy on kyllä ihan parhautta!!! Lempparivuodenaikani ellei sen jälkeen tulisi talvi (jota inhoon) ja ellei sit yleensä iske flunssa kesken kauneimman ruska-ajan jonka haluisi viettää ulkona ihastellen.

      Poista
  2. Mä olen kadottanut mun syksyrakkauteni tässä vuosien myötä. Mutta näitä kuvia katselemalla ja menemällä ulos kahlaamaan värikkäissä lehdissä se voisi ehkä palata.. Kiitos piristyksestä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy on aivan ihana! Onneksi lapsi tykkää nyt leikkiä lehtikasoissa, viime syksynä hän ei vielä innostunut ajatuksesta. Saan siis itekin viettää aikaa lehtiä kasaten ja heitellen, parhautta! :)

      Poista
  3. Jokaisessa vuodenajassa on jotakin jota rakastaa <3

    VastaaPoista
  4. Äh, kunpa osaisin olla yhtä positiivinen. Mutta ei, mä odotan toukokuuta :P

    -Paula

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina ihan fiiliksissä syksystä ja joulukuu menee jouluintoillessa, tammi- ja helmikuu (ja maaliskuu jos silloin vielä kylmä ja lunta) on ankeita mutta onneksi helmikuu on niin lyhyt :D

      Poista