Sivut

sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Välikevennyksenä avaimenperän esittely :D

Vain harva on tunnistanut, mikä avainnipussani roikkuu. Kyseisen kapistuksen jäädessä pois käytöstä, pidin tätä pitkään jossain laatikon pohjalla, kunnes loistoidea (pikkusiskoni kanssa) syntyi! Niin paljon käytetty, paljon yhdessä maailmaa nähty kapistus ansaitsee kyllä paremman paikan! Niinpä siis avaimenperäksi! Ehkä joskus vielä kuukautiskuppi kaveriksi, kun siitä aika jättää xD (No ei, toi oli vitsi. Kai :D )



18 kommenttia:

  1. Hammasraudat? :) Mulla on ollut kanssa vähän samanlaiset, niissä ei tosin ollut tuota pitkää lenkkiä joka lie tulee etuhampaiden päälle? Mulla oli vaan takana kahdet väkäset molemmin puolin.

    VastaaPoista
  2. Jep :) Varsinaisten rautojen jälkeen pidettävä retentiolevy, joka esti hampaiden palautumisen alkuperäisiin paikkoihinsa. Etuhampaiden päälle tuli tuo lanka juu.

    Oon ehkä vähän outo, mutta tykkäsin mun hammasraudoista :D Ehkä siksi, että ne oli mulla 18-vuotiaana, eikä pahimpina angsti-vuosina, vaikken mä kyllä koskaan pahasti angstannutkaan. Hammasraudat toi mukavaa tyttömäisyyttä ulkonäköön.

    VastaaPoista
  3. Haha, mullakin on omat vielä tallessa, pitäiskö kans ottaa hyötykäyttöön ;) On ne hampaat sen verran palautuneet venkuralle, ettei niitä kiskoja enää saa suuhun väkivallatta.

    Mutta huh, asuttiin yhden tytön asunnossa syksy ja se oli kyllä lähtenyt sieltä tosi kiireessä. Siinä laatikossa keittiössä missä on aterimet, oli myös sen hammassuojat tms., siis ei raudat mutta jotkut semmoset hammasjutut.. Mä en kyllä kehtais unohtaa tommosia juttuja vuokralaisteni katseltaviksi :D

    VastaaPoista
  4. Tottakai hyötykäyttöön :D Mä en ole (yllättäen, kun ne avaimenperässä roikkuu) pitkään aikaan sovittanut, vieläkö nuo menee hampaisiini, mutta silloin vielä menivät, kun edellisen kerran olen kokeillut. Mulla on hampaat kyllä tosi hyvin pysyneet paikoillaan.

    Voi ei, mä oon just semmonen tyyppi, jolta varmaan jäis jotkut tollaset jutut esille :D Mutta ei tarkoituksellisesti jäisi.

    VastaaPoista
  5. Nyt on kyllä pakko sanoa että hyi :-D

    VastaaPoista
  6. Arvasin, että joitakin ällöttää :D Mut mä oon vähän tämmönen ällö tyyppi ;D

    VastaaPoista
  7. No tuota, iyyyh. Onneksi omani ei ole tallella :)

    VastaaPoista
  8. Aija ja khr: Kannattaa totutella, että mulla on joskus vähän kummallinen huumorintaju ;D Koska mun mielestä toi on oikeesti siistein avaimenperä ikinä :D On ollut käytössä jo piiiitkään.

    VastaaPoista
  9. Yökyökyök, sanoo Petra. En kestä tämmösiä, mitkä on olleet eritteiden kanssa tekemisissä :D

    VastaaPoista
  10. Ymmärrän toki :D Ite en vaan ole juurikaan eritekammoinen (paitsi oksennusfobia löytyy). Toi on kumminki hei ollu vaan suussa. Suu on jees. Voi juoruilla, syödä ja pussailla. Ei siis yök. Mutta ymmärrän toki eriävätkin mielipiteet :D

    VastaaPoista
  11. Mullakin on ihan suht nätisti pysyneet, mutta yläkulmahampaat, jotka oli ihan semmoset draculat ala-asteella, alkaa taas puskea ulos :/ Odotan YTHS:lle hampilääkärin rutiinitarkastukseen ja varmaan käsken sen tsekkailla purennankin, koska nyt vois olla hyvä hetki hankkia vielä tommoset kiskot, yks kaveri oli selvinnyt alle 200 eurolla, eli muutama käyntimaksu ja sitten ne itse kiskot. Halpaa siihen verrattuna mitä koko lysti maksoi silloin joskus reilu 10v sitten.

    VastaaPoista
  12. :DDD Mulla oli vain sellaiset rautahampaat ja kuminauha, joka olis pitäny virittää yöksi päälle, mutta en voinu pitää sitä, ku tuntui siltä, että hampaat lähtee suusta. Siks oonkin yhä vinohammas.:) Ja vailla hienoa avaimenperää.:D

    A:)

    VastaaPoista
  13. Herttainen: Ei kyllä kallis, ku aattelee! Mulla oli toi hampaiden oikomis -projekti aikoinaan monimutkaisempi. Mulla siirrettiin koko yläleukaa :D Olin viikon sairaalassa ja reiluun kuukauteen ei saanut syödä mitään kiinteää. Mutta leikkauksen ansiosta jouduin pitään rautoja vaan vuoden. Monethan, joilla oli raudat lapsena/nuorempana, joutu pitään vuosikaudet. Mä olin tosiaan tuolloin 18.

    A: mullakin oli kuminauhat leukaleikkauksen jälkeen ylähampaista alahampaisiin jotta uusi purenta osuu kohdilleen ja loput hampaat ikäänkuin vedettiin alemmas. Niitä kumilenkkejä löytyi ympäriä kotia vielä pari vuotta jälkeenpäin ties mistä. Ja en haluu edes tietää, kuinka paljon kumilenkkejä söin sinä aikana :D

    VastaaPoista
  14. Niin mut mulla oli siis sellainen leveä kuminauha, joka venytettiin hammasraudoista pään taakse! Ihan ku joku suukapula olis tai suitset.:D

    A:)

    VastaaPoista
  15. Aa joo sellanen! Niskaveto vai mikä se oli! Ala-asteella varmaan 90 % tyypeistä oli sellanen :D

    VastaaPoista
  16. Juu! Ja mummeli tykkää- mahtava idis.
    Kuinkahan tuo onnistus tekareilla? Sä oot mahtava pyöree palikka jota ei voi tunkee nelikulmaseen reikään. Jatka samaa rataa.
    Terkkuja: Mummeli joka edelleen viihtyy täällä!

    VastaaPoista
  17. Kiitos mummeli! :) Hih, tekarit vois toimii kans hyvin xD Ostin viime kesänä siskolleni tuliaiseksi tekareiden malliseia jääpalamuotteja. Vähän siistejä jossain drinksussa/vesilasissa, oli melkein aidon kokoisiakin :D Tuli vaan mieleen tosta :D

    VastaaPoista