Sivut

sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Toisten tekemiä korvakoruja

Oon kauhee korvakoruintoilija. Mulla on niitä IHAN SIKANA! (Sääli vaan, että töissä ei saa käyttää.) Näitä en siis ole tehnyt, mutta olen ostanut ja toimivat inspiraationa. Siskoni löysi mulle just eilen kirpputorilta Afrikan tähden muutamalla eurolla, joten ehkä teen itse lisää tuollaisia korviksia ;)

Nämä ostin joulukuussa Joensuun taitokorttelista:


Ja nämä eilen Valtteri-kirpparilta, siellä oli jollain enemmänkin itsetehtyjä koruja, mutten malttanut ostaa enempää. Nää oli vaan niiiiiin hienot! :)

17 kommenttia:

  1. Ihan huippuja!
    Mä oon kanssa vähän addiktoitunut korviksiin. Se on tosi typerää, ksoka mulla ei ole reikiä korvissa. Heh.
    Pitäis ehkä tehdä asialle jotain.

    VastaaPoista
  2. Afrikantähden nappuloista on monenlaisia koruja täälläki Kaupassa nähtävillä. Noi nuket on kyllä mielettömät, groteskit! En tiiä viittiskö töihin mennä tommoset korvissa :D

    VastaaPoista
  3. Niin no joo, riippuu vähän työpaikasta :D Mä voisin kyllä laittaa töihin, jos siellä vaan saisi pitää x) Mutta mun työ onkin vähän sellaista, ettei tartte olla missään määrin ns. fiksun näköinen.

    VastaaPoista
  4. Tuo osissa oleva nukke-korvikset ovat ykkllä yberhienot :)!

    VastaaPoista
  5. Ai että ku hienoja! Itsekin olen korviksia juuri ryhtynyt väsäilemään. Harmi vaan, ettei myöskään mun korvista reikiä löydy. :D

    VastaaPoista
  6. Salka: ne on kyl ihan törkeen hienot!

    Sari: Korviksia on niin kiva tehdä ja vielä kivempi käyttää! :)

    VastaaPoista
  7. Minä niin pidän blogistasi. Ikinä ei tiedä mitä löytää. Nuo rosvokorvikset on ihan parahaat.

    VastaaPoista
  8. Hih, kiitos :) Toivottavasti pystyn pitään blogin mielenkiintoisena :) Rosvokorvikset on kyllä upeet! Ne maksoi 15 euroa, mutta ei haitannu yhtään!

    VastaaPoista
  9. Ihania korviksia! Olen heikkona korviksiin, tosin pitkän aikaa olen ollut jo aika klassinen ja pitäytynyt Kalevala-koruihin. Pitää taas joskus repäistä.

    Blogissani on jotain sulle :)

    VastaaPoista
  10. Hui! Noi on oikeastaan aika kammottavat noi "nukkekorvikset":o

    VastaaPoista
  11. Kiinnostasko sua yhdistää sun neulegraffitit ja geokätkeily? Löyty tyyppi joka hoitas geokätköpuolen, mutta se asuu Helsingissä ja näin mulle vähän kaukana. :D

    VastaaPoista
  12. Aija: Kiitos :) Kalevalakorut on upeita nekin, mullakin sellaiset roikkuu korvissa sitten, kun haluan leikkiä tyylikästä :D

    Tanya: Siksi ne on just niin hienot :D

    Sea: Hei vau! En lupaa mitään, mutta voisin kyllä ottaa lisäinformaatiota vastaan. Laita vaikka mailia: terhipel@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Upeita korvislöytöjä kummatkin!

    VastaaPoista
  14. Annoin ton mailin sille joka olis kiinnostunut siitä yhteistyöstä. :) Hienoa jos toteutuu, multa on kyselty hirveesti noiden yhdistämisestä. :)

    VastaaPoista
  15. Etta: kiitos :)

    Sea: Ok, jään odottamaan sähköpostia :]

    VastaaPoista