Sivut

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Lemppareita

Sain Eilen tein -blogista lempiasioita-haasteen

ja siis täältä pesee:


Syksy on siis paras vuodenaika ja tammenterhot ihania koska itse olen kotoisin sieltä missä tammet ei kasva niin nämä ovat spesiaali-ihastelun kohteena ja kerrankin on aikaa tuollaisiakin tsiigailla kun ei ole kiire minnekään. Solsidaniin olen hurahtanut kuten niin moni muukin ja innolla odotan kun kolmas kausi alkaa nyt! Tolla Kingiksellä oon lihottanut itteni synnytyksen jälkeen mutta ei voi mitään kun se vaan on niin H-E-L-K-K-A-R-I-N hyvää! Ja listasta ei tietenkään voi unohtaa ihanaa pikkujäbää ja sitä vähän isompaa jäbää :)

Tarttukaahan haasteeseen, en jaksa ketään erikseen nimetä :)

15 kommenttia:

  1. Ihana postaus :) Vaikka on aika tyhmää haasta itsensä tällaisissa, niin saatanpa tehdä itse samanlaisen postauksen jossain vaiheessa ;D Niin ja ihana vielä tuo sarjakuva-muokkauksesi <3

    VastaaPoista
  2. Kiva haaste, taidanpa napata sen sitten!

    VastaaPoista
  3. Toi Kingis-törtsä on kyllä paha, se on niin överihyvää. Huhu kertoo että toffee-versiotakin olisi, ei hyvältä näytä mahanseudulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en uskalla maistaa sitä toffeeta, tonkin kanssa jo niin suuri työ että pysyisi erossa :D Se on liian hyvää, jätän ne kepit aina viimeseksi ja aah...

      Poista
  4. Hih! Mä nappaan kanssa tämän!

    VastaaPoista
  5. Ihana! Erikoisihana tuo pikkujäbä/isojäbä -kuva. Pikkunen siinä pitää isiä sormesta kiinni :) Turvallista unta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuva on kyllä aivan ihana. Pikkuinen pitää usein sormesta kiinni :)

      Poista
  6. Voi ei. Mä en ollut tähän päivään mennessä tiennyt tuollaisen kingisjäätelön olemassa olosta. Nyt tiedän, enkä muuta voi ajatella. Hyviä lempijuttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Kingis on ihan turmiollisen hyvää. Vähän antaa sulaa ensin ja jättää ne kepit viimeisiksi niin ai saakeli!!! :D

      Poista
  7. Minä kokeilen samaa omaan LiveJournaliini :D Siis heti kun viitsin XD

    VastaaPoista
  8. Tuossa haastekuvassa kannattaisi lukea asiasta koska en edes tiennyt että tämä on Mokon juttu! Mut anyway, mä en järjestä enkä myöskään osallistu arvointoihin ;) Mut kiitos kuitenkin :) :)

    VastaaPoista