Sivut

tiistai 28. joulukuuta 2010

Välipäiviä

Hihii, sain muuten lankayllärin joululahjaksi siskoltani ;D
Magic yarn ball, Xmas present from my sister


Ja sain luvan keriä sen auki heti
Magic yarn ball, Xmas present from my sister


Älkää kysykö miksi, mutta mulla on tuota hirveetä Nallen marjaretki -lankaa. Olen nyt neuloskellut siitä 10x10 cm dominoneliöitä koska äitini työpaikalla on tapana neuloa kimpassa neliöitä joista yhdistetään torkkupeitto pyöreitä täyttävälle päivänsankarille. Minä nyt siis jeesailin vähän äitiä ja sainpas tuota karseeta lankaa kulutettua 8D Se kyllä toimii yllättävän hyvin näissä! Nyt on 9 valmiina, saas nähdä tuleeko tehtyä enempää.




Ja jotta ei nyt ihan mene marttailuksi niin laitan muutaman tunnelmakuvan kun olin tässä joku päivä ystäväni kanssa kuuntelemassa livemusiikkia (töpsölitönnä eli akustisesti). Esiintyjiä oli useita mutta yhdessä laulajalla oli ulokotakki ja baskeri. En jaksanut olla ihmettelemättä sitä. Miksi kukaan esiintyy sisätiloissa ulkotamineissa? :O Toisaalta, hän kyllä lauloi niin hyvin ettei siinä paljoa tarvi alkaa esiintymisasuilla brassaileen.



Naama!


Teetä ja kuoharia (mä join sitä kuoharia, huom)


sillä olinhan tällissä Kantapubi Tällissä


Weheeee!

6 kommenttia:

  1. Heips! Oon jo vähän aikaa vakoillut sun blogia ja aattelin nyt lisätä sen mun listalle. :) Jos se vain sopii?

    VastaaPoista
  2. Onpas niin hulvattomia juttuja/kuvia, että vaikka en ikinä yhtään käsityötä tekisi, niin tätä on pakko seurata!

    VastaaPoista
  3. Pikkupaju: Mukava kuulla :) :) Ja nimenomaan supermahtavaa että on kiinnostavaa vaikka ei käsitöitä tekisikään :) Kiitos :)

    VastaaPoista
  4. Onpas hauska lankavyyhtipaketti :D!

    VastaaPoista
  5. Romulus: Niin on! Niin ihana idea ja voi että noita ankka-nappeja! :) :) Ja muutakin!

    VastaaPoista