Sivut

perjantai 23. toukokuuta 2008

Pientä viilausta kun vaan sai aikaiseksi

Joskus pari vuotta sitten kun olin Tarjoustalossa ostamassa pesuainetta, pisti silmääni paita, joka oli pakko saada koska se ei maksanutkaan paljon mitään ja jotenkin iski niin kovasti mun huumorintajuun. Ajattelin, että lyhennän siitä hihoja ja sitten se on hyvä. No, enpä sitten lyhentänyt enkä siis käyttänyt paitaa. Nyt päätin tarttua toimeen eikä siihen edes mennyt, kuin varmaan 10 minuuttia.

Hihat olivat siis aivan liian pitkät mun makuun. (Kauhee naama tuossa, niin piti blurrata. Ja käänsin kuvat peilikuviksi, jotta teksti menee oikein.)


Mutta vähän saksilla niksnaks ja melkeinpä retrolla perintösingerillä sursur!


Ja nyt on kivat hihat! :)

6 kommenttia:

  1. tylsää kun ei oo saumuria (jota en osais käyttää, kerran vaan oon yläasteella) niin mun t-paidan lyhennyksistä tulee aina vähän randomeita :D no menee se siksakillakin.

    näin ekaa kertaa nyt vasta tossa diaesityksessä noi kangaskassit joissa oli converset. ihanat!

    VastaaPoista
  2. Mä tein ton ompelukoneella ihan vaan siksi, etten jaksanut vaihtaa saumuriin lankoja kun siinä oli mustat XD Mutta eipä se siksak sieltä näy, kun on kääntänyt reunat :] Mutta yleisesti ottaen saumuri on kyllä aivan parhautta.

    Joo, mä en olekaan muuten tainnut esitellä Converse-kasseja Lj:ssä! Ajattelin tehdä niitä vielä lisääkin joskus, koska noita lahonneita consuja on kuitenkin eteinen täynnä :D

    VastaaPoista
  3. Tuo paidan teksti iski kyllä niin nauruhermoon. :D Alle ois vielä voinut taiteilla kuvan teekupposesta.

    VastaaPoista
  4. Hahaa, hauska! :D En heti älynnyt vitsiä, mutta nyt se iskee ja lujaa :D

    VastaaPoista
  5. Se on just hyvä, jos sitä ei ihan samantien tajua :D

    VastaaPoista