Sivut

sunnuntai 25. toukokuuta 2008

Lisää Converse-kasseja

Sekä minä että mieheni ollaan käytetty vuosikaudet Converse all star -tennareita ja nekään ei todellakaan ikuisia ole, joten niitä aivan totaalisen puhki kuluneita yksilöitä on eteinen täynnä. Jotenkin vaan ei malta menemäänkään heittää, joten oon yrittänyt keksiä, mitä niistä voisi tehdä.

Mulla on jo meikkipussinakin yksi :D


Ja jossain vaiheessa innostuin tekeen kasseja.

Ekasta tuli ruma, joten pidän sen itse. Tuo rypytysjuttu kun ei ollutkaan niin nätti, mitä olin kuvitellut.


Seuraavasta tuli ihan kiva ja se meni isosiskolleni, koska hän tykästyi siihen.


Tänään sitten tein kolmannen. Tai alottelin sitä jo eilen, mutta kuitenkin. Kaikki kankaat kirppareilta. Oli huono veto laittaa tuo trikoinen yläosaan, koska se on semmoista lötköä. Niinpä yrittääkseni jotenkin pelastaan kassin ryhdikkyyttä, virkkasin reunaan tuollaisen härpäkkeen Euroviisuja katsellessani. Harmittaa kun kenkä meni noin ylös. Mitä oikein ajattelin? Oikeastaan tuosta tuli aika ruma :D Mutta ei se mitään! En mä jaksa pikkuasioista stressata ja purkaa + kiinnittää uusiksi alemmas X)


Lähikuva virkkauksesta.


Ja vuorikangas


Kaikissa kasseissa on toisella puolella tuollainen kenkäjuttu myös, mutta se puoli kengästä, missä ei ole Conversen logoa. Vielä oisi yksi punainen ja yksi musta tossu silputtavaksi X) Ja kohta tulee lisää mustia, koska nuo kenkäni joita nyt käytän, ovat aivan risaiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti