Sivut

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Lisäyksiä edelliseen

Heille jotka eivät seuraa kommenttiosastoa, tiedoksi että kyllä, Suuri Käsityö -lehden sivuilta löytyy mallihaku joskin en löytänyt sitä heidän etusivujensa kautta mutta googlella kylläkin.


Matkasyöttötuoli hakusanana ei tuottanut tulosta mutta syöttötuoli-haulla löytyi seuraavaa. En tosin tiedä että millainen ohje on kyseessä koska en jaksa käydä kaivelemassa lehtikasoja että onko mulla just tuota ;D
Lukijan vinkistä lisäsin omaan matkasyöttötuoliini hupun sivusaumoihin kolmelle eri korkeudelle lenksut joiden kautta vyö pujotetaan halutulle korkeudelle jolloin vyö ei valu ja lapsi saadaan tukevammin istumaan.



Syöttötuoli testattu toimivaksi kun kävin työpaikalla täyttämässä tällaisia lomakkeita joista käy ilmi että en aio palata töihin ainakaan ennen tammikuuta 2014.

5 kommenttia:

  1. Tykkäykset lomakkeiden sisältämälle infolle. Mä oon alustavasti ilmoittanut palaavani töihin seuraavan lukuvuoden alussa eli elokuun puolessa välissä, mutta vähän kyllä tuntuu siltä, etten tohdi pikkusta sillon vielä hoitoon pistää ja anon lisää virkavapautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minkä ikäinen lapsi sulla on? Mä otin tosiaan tän vuoden vapaaksi silleen "alustavasti" kun on hankala etukäteen tietää miten tässä pärjäillään jne mutta tää vuosi pitäisi pystyä ainakin oleen, mulla on melkein 2 kuukautta noita lomiakin pitämättä niin saan niistä hyvät starttirahat hoitovapaaseen :D

      Poista
    2. Poika täyttää vuoden tän kuun viimeinen päivä. Mä meinasin virkavapautta hakiessani, ettei mun pää kestää kotona hengailua kauempaa (mutta vähintään tuon 1,5 pitää olla ennen ku poika menee hoitoon), mutta aivot on mukavasti nollautuneet ja kotona hengailu on mukavan aivotonta :D

      Poista
    3. Siis pojan pitää olla vähintään 1,5v ennen ku menee hoitoon. Tulipa todistettua tuo aivojen nollautuminen kommentissa :D

      Poista
    4. :D

      Kotihengailu on kyllä totisesti ihanan aivotonta, ei ole yhtään kiire mennä takas töihin repeemään joka paikkaan, juoksemaan hiki päässä eestaas ja stressaamaan ainaisilla epäonnisilla tapauksilla ja kestään alati huononevaa ilmapiiriä, tsiisus ja huoh :D Vaikkakin tykkäsin tosi paljon kyllä työstäni, kaikesta huolimatta :)

      Poista