Sivut

torstai 29. joulukuuta 2011

Kyllä joulupukki osaa :)

Kuten aiemmin mainitsinkin, pukki oli lukenut blogiani. Nyt ei ole enää ongelmaa siinä että jos valmistaa useamman kuin yhden salaatin, täytyisi ottimiksi ottaa kauha koska en omista kuin yhdet salaattiottimet jotka nekin rumat. Nimittäin nyt sain kahdet, HIENOT!

Pupukorvat ja Pentikit.
IMG_9726


Lisäksi sain myös Marimekon vihreän Sukat makkaralla -vadin koska kuulemma salaatti kuuluisi oikeaoppisesti tarjoilla lasiastiasta (ja minä rakastan Sukat makkaralla -juttuja ja vihreä mätsää keittiööni täydellisesti). Siitä ei nyt ole kuvaa koska lähetin sen mieheni matkassa autokyydillä Vantaalle, itse kun jäin kotopuoleen hengailemaan vielä ja small talkkaan ihmisten kanssa siitä että kenellä on sähköä ja kenellä ei, kuinka possut ruokitaan ja lehmät lypsetään ilman sähköä, kenellä on aggregaatti (ESIM MEILLÄ ON!!!) ja kenellä se on milläkin hetkellä lainassa, kenellä toimii netti ja kenellä on kenttää puhelimessa, kuinka paljon itse kunkin metsästä kaatui puita vai kaatuiko jopa pihasta. Itse kun luulin joutuvani tyytymään kuljetusten suhteen joko vaihtoehtoon a) EB - siististi cool tai b) VR - venaa rauhassa, niin en olisi uskaltanut rakasta makkaravatiani rinkan pohjalle sulloa. Olipas pitkä selitys kuvattomuudelle :D

Pukki oli käynyt myös lankakaupassa, hui, luksusta!
IMG_9736


Suuri kiitos kaikille joulupukin avustajille! :)

8 kommenttia:

  1. uuh, uuh, uuh! Pupunkorvat! Mistä, mistä mistä? O.O

    TAHTOOO!

    VastaaPoista
  2. RouvaM: Kuulemma olivat Korvatunturilla tilanneet Amazonilta.

    VastaaPoista
  3. Sinulla on hauska blogi, kiitos siitä ja hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  4. Hei, mun viimeaikojen kommentit on olleet vaan hehkutusta siitä että oon oppinut kutomaan... :DD Eikä nytkään kauas siitä jäädä, mutta no tulin silti kertomaan että vihdoin ja viimein sain blogiini saakka kuvan aikaansaannoksistani tässä viimeisen puolentoista kuukauden aikana, ja aattelin nyt tulla sen sullekin kertomaan. Tässä olisi: http://sittenolen.blogspot.com/2012/01/villasukat-on-aina-olleet-mun-mielesta.html. Joten kiitos kutomaan innostamisesta, mä tosiaan taisin hieman innostua! Ja kun oikeesti joskus loka-marraskuussa lähtötaso oli se että muistelin että mitenköhän silmukoita luodaan, mitenköhän oikeeta tehdään, voiskohan joku opettaa mulle nurjaa ja että apua on varmaan kauheen vaikeeta vaihtaa langan väriä kesken työn. Joten...

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Kiitos :)

    Emmesyys: Oi oi, kävin katsomassa, aivan mielettömän upeeta!!! Ihan tippa linssissä katselin jos kerta MINÄ olen innostanut sinua, olet tehnyt valtavan työn ja upeita luomuksia!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kehuista ihan tositosi paljon. Ja kiitos tosiaan oikeasti siitä että oot innostanut mua. Jotenkin se sun asenne tekemiseen ja kaikki ne jutut mitä oot saanut aikaan on oikeesti innostaneet mua ihan tosi paljon. Ja jotenkin tuntuu että puhun kauhean sillä tavalla että tää on nyt ihan maailman mullistava juttu, mutta mulle se vähänniinkun on, tai yksi semmoinen pieni maailmaa mullistava juttu. Ja ihan parasta! Luulin aina etten pysty ja että en vaan oo tarpeeksi hyvä kun mulle niin monta kertaa niin kerrottiin jossain koulun kässäntunneilla (semmosilla pakollisilla kun en voinu olla puutyössä...) ja niin, on ihanaa huomata että heii mä osaan sittenkin.

    VastaaPoista
  7. http://www.craftster.org/forum/index.php?PHPSESSID=78iqn9rurkrec3k41qa4g98rj4&topic=314101.msg3613943#msg3613943 kun törmäsin tähän tuli niin teidän mario vessa mieleen :) tuollainen matto olisi ihan mahtava, piru vie kun olen ihan kädetön tekemään mitään mihin liittyy lanka ja joku vehje millä sitä lankaa niputetaan kasaan :D

    VastaaPoista
  8. Emmesyys: Mä oon oikeesti ihan liikuttunut! Ihanaa jos mä olen voinut inspiroida noin paljon :') Se on just tyhmää jos väitetään ettei joku pysty tai osaa, neulominen ei ole rakettitiedettä, jokainen pystyy tekeen jotain ja jos siitä tykkää ja sitä tekee, varmasti myöskin kehittyy! :)

    Ruu: Mä oon nähnyt ton joskus aiemmin, on kyllä aivan mieletön! Varmaan osittain inspiroi meidän vessan mattoonkin ;D Onneksi meillä on pieni vessa niin oli nopea tehdä se mattokin. Mutta tuollainen olisi kyllä NIIIIIIIN hieno!

    VastaaPoista