Sivut

lauantai 24. syyskuuta 2011

Ompelupiiri

Edellisestä on tosiaan jo useampi vuosi. Minne se aika katoaa, kysyn vaan! Mutta nyt kokoonnuimme jälleen ja minä toimin päivän emäntänä!

Messissä oli isosiskoni, Salka, AnneVee sekä Peps.

Olin vääntänyt salaatit pöytään ja viritellyt koneet paikoilleen. Voin muuten kertoa että mun tekemänä toi salaatti on houkuttelevamman näköinen kuin alkuperäisessä ohjeessaan vaikka mulla ei olekaan kukkia koristeena mutta ainakin tuhannesti kauniimpi kulho kuin tuo eväsrasia.

Tässä samalla avoin kirje joulupukille: Toisessa salaatissa on kauha ottimena koska mulla on vain yhdet salaattiottimet. (Ja toinen salaatti on uunivuokassa.)


Sitten itse asiaan! Tässä Peps opastaa Annelle langansuunnan huomioon ottamista.


Tässä Salka opastaa Pepsille mekon kellohelman kaavoittamista.


Surrur!


Tässä minä ja pallurat




Inspiskirjojakin selailtiin.


Kiitos tytöille, miten olikaan mukavaa! Hyvä seura, neuvojen jakaminen, projektien aloittaminen/eteneminen/loppuun saattaminen ja ruoka. Siitä se on mainio ompelupiiri tehty :) Saatiin saumurin saumakin paremmaksi kun Salka kertoi säätönupista jota en ollut itse koskaan tajunnut edes olevan :D

13 kommenttia:

  1. Onneks värjättiin just torstaina mun keskijakaus, ois muuten ollu aika fataali kuvakulma!:D Ja nauratti, ku noista kuvista tulee sellanen kuva, ku Peps olis vahtinu mun jokaista liikettä.;D

    VastaaPoista
  2. AnneVee: Haha, niin muuten tuleekin sellainen kuva :D Just toi ompelukuvakin oikein tuollainen niskaan hengittämis -henkinen :D

    VastaaPoista
  3. mitä noista palluroista tuli? :)

    VastaaPoista
  4. Carovarius: Niistä on tulossa tuolin päällinen kunhan saan niitä tarpeeksi tehtyä.

    VastaaPoista
  5. Anne: Harmi kun ei ollut vielä kuvaa, kun kävin junassa ja metrossa sun rinnuksiin kiinni!

    VastaaPoista
  6. Ehkä VRllä olis valvontakamerakuvaa? Vois tehdä sellaisen kuvasarjan, jossa opastavasta mentorista tulee ensin niskaanhengittävä kyttääjä ja lopulta väkivaltainen piiskuri!

    VastaaPoista
  7. :D Oisko täs nyt mun uuden lyhytelokuvan aihe!

    VastaaPoista
  8. Oli hauskaa, kiitos ihanat tytöt :)! Ja haha, kannatetaan tuollaista lyhytelokuvaa :D

    VastaaPoista
  9. Salka: Seuraavaan ompelupiiriin videokamera messiin!

    VastaaPoista
  10. Maailmassa ei todellakaan ole tarpeeksi ompelunopettaja-aiheisia elokuvia!!

    VastaaPoista
  11. Tietty Peps vois tehdä siitä animaation!

    VastaaPoista
  12. Ompelunopettaja-aiheisesta elokuvasta tulis väkisinki kieroutuneen eroottinen trilleri.

    VastaaPoista
  13. Jos tarvii riisuutua, niin en kyl näyttele siinä!

    VastaaPoista