Sivut

perjantai 24. huhtikuuta 2009

ENSIMMÄINEN AIKUISTEN OIKEA KESÄLOMA IKINÄ!

Kuten mun wtj:n aamukalenteri kertookin, tänään alkoi LOMA!


Oon vähän laiminlyönyt nyt tuota wtj:ä, koska pääsiäisenä tuli aikamoinen wtj-ähky :D Ja mua ärsyttää kun se on kolmessa osassa, mutta yritän nyt taas päästä hommaan kiinni.



Lomasuunnitelmia:

Sunnuntaina palloilen Kierrätystehtaalla. Tulkaa ihmeessä tervehtiin jos tunnistatte. Todnäk näytän kävelevältä blogiltani :D

Maanantaina Tukholmaan!

Sitten vappuhömpötykset

Jonka jälkeen HÄÄMATKA (uudemmille lukijoille tiedoksi, että menin syyskuussa naimisiin mutta silloin ei ollut lomaa lähteä minnekään) DUBLINIIN ja sieltä PRAHAAN!

Sitten pari päivää kotosalla ja loppuloma SALZBURGISSA! :) :) :)

Aivan mahtava fiilis kun on todellakin oikea palkallinen loma. Jotain hyvää siis siinäkin, että ei enää ole opiskelija :P

16 kommenttia:

  1. Ja lukijoille tiedoksi, että jos menette moikkaamaan tätä virkkaavaa sissiä, olkaa kilttejä myös sen hang-aroundeille!;)

    VastaaPoista
  2. :D Joko me muuten sovittiin et mihin aikaan mennään?

    VastaaPoista
  3. Ei oo sovittu, mulle käy mikä tahansa aika. Mut eikös me puhuttu jotain, että kirpulla kävis ensiks?

    VastaaPoista
  4. Mullekin käy mihin aikaan vaan. Ja kirputtelukin käy, tais joo olla puhetta siitä.

    VastaaPoista
  5. Mulla on menny jotain ohi, miksi wtj on kolmessa osassa?? :D

    Ja matkat kuulostaa kivoilta ^___^

    VastaaPoista
  6. ääääh, oon niin kade, kun ei oo mahista osallistua tohon kierrätyskehtaaseen. kerro sit, millasta oli!

    VastaaPoista
  7. Bubble: Se halkes kahtia kun ajoin autolla sen päältä ja sit se meni vielä kolmanteenkin osaan kun löin sitä pesäpallomailalla aika monta kertaa :D

    Norppa: Kerron juu :) Viime vuonna oli ainakin tosi jees :)

    VastaaPoista
  8. Ihan eka kesäloma on kyllä parhautta..:)

    Ja mulla tuli viime hetken muutosta, en ole ihan satavarma, kuinka ehdin tuonne kierrätystehtaaseen, pyrin toki sinne ehtimään!:)

    VastaaPoista
  9. Ooooh, ihana reittisuunnitelma!

    Mulla on tänäkin vuonna jopa 12 päivää palkallista lomaa, käytän ne nyt toukokuun alussa tenttiputkeen ;) Yks vuos tais olla joku reilu 20 päivää, se oli aika luksusta. Ottaen huomioon, että ei oikeesti tarvi olla kuin se 35h/kk että kertyy lomapäiviä 2,5/kk.

    Kauheesti kaikkee kivaa ois Kierrätystehtaalla, mutten taida revetä kaikkie tyhmien rästitehtävieni keskeltä. No, onneks on kivaakin tekemistä.

    VastaaPoista
  10. Salka: on tää kyllä mahtavaa että oikeesti saa lomailla ihan rauhassa. Ne koulun kesälomat kun kuitenkin on aina paiskittu töitä ja jos jokunen viikko silloin tällöin on ollut vapaata niin ei sitä lomaksi voi laskea kun se on heti pois talven budjetista. Ois kiva jos ehtisit tuleen sunnuntaina mutta toki ymmärrän jos et, sulla on pätevä syy :)

    Rva Herttainen: Lähti vähän mopo käsistä noitten matkojen varaamisen suhteen :D Eka piti olla vaan toi Dublin ja Praha mutta sitten iski ahneus kun kerrankin on rahaa ja aikaa samanaikaisesti niin pitäähän sitä MENNÄ! Mä otin opiskeluaikana kaikki lomat aina rahana, koska mä elin koko talven sit niillä kesätyörahoilla (ja olin muinakin loma-aikoina aika pitkälti töissä + muita tuurauksia silloin tällöin). Kierrätystehdas oli ainakin viime vuonna niin mukava, että mä en jättäis kauheen helpolla menemättä ;D

    VastaaPoista
  11. Ah Dublin ja Praha on molemmat niin ihania. Ja Dublinissa on hyviä outletteja, jos semmonen kiinnostaa!

    VastaaPoista
  12. Nooruska: Mä ootan niin innolla molempia kaupunkeja :)

    VastaaPoista
  13. Rattoisaa lomaa ja hyviä reissuja. Aiotko ottaa neulegraffitteja maailmalle?

    Bluesea

    VastaaPoista
  14. Kiitos :) En ole vielä oikein osannut päättää, mut kai sitä jokunen täytyy :D Jos ehdin tekeen. Ees jonkun pienen, edes hamahelmimagneetin!

    VastaaPoista
  15. Eikä missasin ton kierrätystehtaan vaikka mulla oli puhelimessa muistutuskin siitä :( Olisin halunnu lisää niitä pinssejä mitä ostin sieltä viimevuonna, höh!

    Vietä kiva loma ja hyvää häämatkaa :)

    VastaaPoista