Sivut

lauantai 18. huhtikuuta 2009

Off topic, mutta menkööt







Olin eilen vähän baarittelemassa 8D Yksi vaaleanpunainen lappu sujahti dj-koppiinkin ja kyllähän se Lambada sieltä hetken päästä rupesi soimaan. Aijjaijjai!!! Huippua :D Tänä vuonna muutamissa pippaloissa ollaan läppämielellä kuunneltu Lambadaa kun jostain sellainenkin biisi muistui taas mieleen. Sitten kuulin, että se on soinut Tartossa jossain yökerhossa. No hei kamoon, pitää se Suomessakin saada soimaan! Biisistä on jo 20 vuotta aikaa, jossain määrin voisi tuntea itsensä vanhaksi nyt!

6 kommenttia:

  1. Hihi, täytyykin kannattaa projektia :D Nyt kuules teet feissariin aiheesta ryhmän, hihhii :D

    VastaaPoista
  2. Salka: mietin että tekisin, mutta en sit kehdannu :D Ku pitäs pyytää sinne jengiä ettei tarvi yksin ootella että joku sinne vahingossa löytää :P

    VastaaPoista
  3. Mä lupaan kyllä tulla ja lähettää kutsun kaikille mun fb-kamuille :D oikeasti, teet sen! Ja ai niin, nähtiinkös me huomenna, M:n kanssa kun olen viestaillut kirppiksistä..:) Ainakin oletan sun lähtevän messiin :D

    VastaaPoista
  4. No voi saakeli, pitäskö semmonen sit tehä :D Ja juu, oon tulossa messiin huomenna! :)

    VastaaPoista