Sivut

tiistai 29. syyskuuta 2015

Vauva 4 viikkoa

Ja mitä ihmettä, yhtäkkiä vauva onkin jo 4 viikkoa vanha ja siis 1/12 vauvavuodesta jo ohitse! Vaatteet kokoa 44 ja 50 on jo poistettu käytöstä ja esikoinen on lämmennyt uudelle perheenjäsenelle. Juuri nyt eletään ihanan leppoisia päiviä kun mies on isyyslomalla jakamassa arjen työtaakkaa ja 3-vuotias Duracell lähti käymään mummulassa.



Niin ja ai miten niitä käsitöitä tehdään vauvan kanssa? No esimerkiksi näin:


Kuten esikoisenkin vauva-aikana, olen huomannut nytkin että vaikka vauvan kanssa onkin välillä rankkaa eikä aina ehdi tarpeeksi nukkua (tosin mä olen käyttänyt tosi paljon potentiaalista nukkumisaikaa harrastustoimintaan, vauvahan nukkuu kyllä tosi hyvin) niin en ole silti yhtä ainutta hetkeä kokenut olevani lähellekään niin väsynyt kuin mitä työssä käydessäni olen normaalisti koko ajan. Ja luovuus kukoistaa äitiyslomalla aivan eri tavalla! Tämä on erityistä aikaa niin monilla tavoin. Kerran vielä: ihanaa!

6 kommenttia:

  1. Hän <3 <3 <3 mäenkestä! :) Mulla oli kyllä sama, siis eihän se joka hetki helppoa ollut, mutta kokonaisuudessaan kuitenkin ehkä helpompaa kun mitä mä odotin. Ja meilläkin siis nukuttiin heti varsin hyvin. Se on kyllä tärkee juttu se!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nukkuminen on kyllä ehkä se ratkaisevin tekijä siinä miten helpoksi vauva-arjen kokee. Toisaalta mä ainakin etukäteen aina varaudun pahimpaan mahdolliseen niin sitten onkin tosi kivaa ja helppoa jos asiat sujuukin suht normaalisti :D

      Poista