Sivut

sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Taskuhousut

Kun tein tuota highlight-matkustelumerkintää, rakastuin uusiksi taskufarkkuihini jotka tuunasn pari vuotta sitten. En viitsi linkittää ko. postaukseen koska mua ärsyttää se että olin silloin vähemmän überläski. Mut joo, hehe. Mun piti joka tapauksessa paikata mun kesäfarkut koska niistä tursusi reisiläski ulos ja päätin sitten samalla vaivalla ommella niihinkin taskut. On nyt melko samikset sitten niihin edesmenneisiin. Varsinkin kun taskutkin yhtä lukuunottamatta samat (leikkasin ne talteen aikoinaan).

Nämä on nyt vähän huonot esittelykuvat koska näissä ei kuvattu itse farkkuja.



Tämän kuvatekstinä olisi niin kuin että "Hei hetkinen, miten päädyin Kreikkaan?"




On vahvasti sellainen kutina että Edinburghin highlight saattaisi olla Calton Hill.


(Ps. älkää ruvetko onnitteleen, en ole raskaana, vaikka valitettavasti kuvista voisi luulla toisin. Sitä vaan mietin että jos mä joskus oon raskaana, miltä mä näytän silloin?)

7 kommenttia:

  1. Ääää, joka paikassa vaan Ediä, en kestä<3<3

    Nii, ja hianot varkutki! Näin Kuusaan murteella.

    VastaaPoista
  2. Sä oot niin söpö! (Missä koossa tahansa.) <3

    VastaaPoista
  3. Mutta tietkö mitä, oon huomannut itse että tässä iässä ei haittaa olla vähän pömppömaha. Onnittelijoille voi vaan hymyillä ja ärsyttäville sanoa että läskiä se vaan on (ja nauttia nolostuneesta ilmeestä). Ekoja kertoja tänä kesänä olen meinaat saanut ventovierailta onnitteluja ja useita (mikä ihme ihmisiä vaivaa?????). Tämän voisi tietty tulkita selväksi vinkiksi laihdutustarpeesta, mutta olen päättänyt hehkua valeraaskaan onnea :DDDDD

    Vituttaa ihan periaatteesta litteämahaisuusihannointi, vaikka eipä se parempi kunto nyt ehkä haittais, jos ei vaan ois niin pirun laiska ja mukavuudenhaluinen. Aina se hyvä kirja huonon lenkin voittaa ;D Sitäpaitsi pyöreet on lepposampia. En kyllä tiedä pitääkö sekään kohdallani paikaansa.

    eikä ollenkaan pöllömmät pökät!

    VastaaPoista
  4. Ehkä meidän pitäis ottaa sellainen yhteisraskauskuva, oikein herkkä ja seesteinen? Sit vaan kuva facebookiin ja odottelemaan onnitteluja.:D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Ääk, kiitos :')

    Kerttu: Thanks!

    Aurinkojumala: Joo no siis ei muakaan haittaa, mutta ärsyttää jos se on valokuvissa ihan mega :D Mua ei onneksi kukaan ole tullut onnitteleen, mä en tiedä yhtään että miten pitäisi suhtautua. Varmaan hätäpäissäni välttääkseni kiusallisen tilanteen, en osaisi sanoa että se on vaan läskiä :D

    AnneVee: Se ois niiiiiiiiin hieno! Melkein pitäis ottaa!

    VastaaPoista