Sivut

tiistai 15. syyskuuta 2009

Ainakin viisi tyyppiä jo kysynyt että onko mulla sikainfluenssa xO

Sori, on nyt vähän hiljaista, oon sairaslomalla. Käsittääkseni ihan normaali flunssa vaan. Niinku sitä luulisi että saikulla jaksais näprätä kaikkee kun on kerrankin aikaa ja hyvällä omatunnolla saa olla neljän seinän sisällä mutta en ole tehnyt yhtikääs mitään 8D

Huomenna palaan töihin kuitenkin.

Löysin taas ostoslistan kun raahustin kauppaan ostaan huomiseksi evästä töihin mutta ehkä kuvaan joskus myöhemmin isomman erän kerrallaan ettei mene vallan ostoslistablogiksi :D Se oli ostoskorissa ja kaksi edellä kulkevaa tyyppiä valkkasivat korin joka oli sen alla niin aavistin jo kaukaa että siellä on varmasti ostoslista! :D

Pappahaaremihousut oli muuten viikonloppuna ekaa kertaa käytössä ja ne on aivan IHANAT! Tosin repes haarasauma kun en osaa olla neitimäisesti vaan aina pakko harppoa mutta korjaan ne ja koitan käyttäytyä hillitymmin x)

Palaillaan toivon mukaan pian!

Aattelin vaan ilmotella että älkää unohtako mua :B

4 kommenttia:

  1. Koitahan parantua pikaisesti! Itse olen ainakin toistaiseksi onnistunut välttämään syysflunssan, mikä on suorastaan ihme!

    Hih, muistatkos, mitä niille mun ekoille itse tekemilleni housuille kävikään?:D

    VastaaPoista
  2. Pikaista paranemista. Ei sua unohdeta :D

    VastaaPoista
  3. Salka: koitan :) En muista :D Mitä niille kävi?

    Romulus: niinpä! :D

    Ravenwaves: kiitos :)

    VastaaPoista