Sivut

lauantai 23. tammikuuta 2010

Villiksistä

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Tohon alkuun tuollainen pilipali mikä on ilmeisesti PAKKO (mikäli oikein ymmärsin) liittää blogiinsa että voi ilmoittaa bloginsa omakseen Bloglovinissa. En mä sinne muuten mutta kun se blogilista on temppuillut ja monet ovat siirtyneet tuonne ja mun blogikin sieltä näemmä löytyi ja jopa kaksi kertaa niin ajattelin sitten rekisteröityä ja merkata omakseni. Minä aion kyllä jatkossakin pysyä uskollisena Blogilistalle. Kyllä se toimii jos vaan hermot kestää :D

Villahousujen suhteen mennään tällaisissa tunnelmissa. Takakappaleet tehty, etukappaleet aloitettu. Näyttävät nyt superpitkiltä koska reunat vetää niin rullalle tässä vaiheessa. Mutta joo, lisäsin tuplat ainakin korkeutta housuille koska sovittelin niitä palasia farkkujen päälle ja totesin että mun persvakoa tulisi näkyyn ainakin 20 senttiä joten ehkä tällaisessa megaperseelle tarvii vähän korkeammat palaset. Lahkeet on kyllä überlyhyet, mutta ajattelin ensin tehdä noi valmiiksi ja sovittaa ennen kuin alan hötkyilemään. En nimittäin halua että ne näyttää pyöräilyhousuilta! Ne pitää olla lyhyet!


Ja sitten mun uusi lelu, joka on ostettu sillä Verkkokauppa.comin (tuttavallisemmin VerkkoKUPPA) lahjakortilla minkä voitin kierrätysaskartelukisasta silloin muinoin. KAUKOSÄÄDIN KAMERAAN! (Tai siis kaukolaukaisin, ei sillä mitään säädetä) Eihän siihen koko viiskymppiä mennyt mutta annoin miehelleni välityspalkkiota loput koska mä en tähän hätään keksinyt mitään muuta mitä tarvitsisin ja miehillä tunnetusti niitä tarpeita aina on.

Onhan se kiva lelu. Tässä ihan ensimmäiset kokeilut, että toimiiko edes koko vehje. (sori ripsarin jämät pitkin naamaa, mulle nousi kuume iltapäivällä ja sen jälkeen olen vain koomaillut ja huoletta hieronut silmiäni). OON NIIN HEHKEE!!!


Esittelen samalla sydämen mikä tulee villahousujen toiseen lahkeeseen.


PERJANTAI-ILTA JA MÄ VAAN NEULON JA KOOMAILEN KOSKA SAIN KUUMETTA JUMALAUTA SENTÄÄN SIITÄ PERHANAN SIKAPIIKISTÄ JOTA MUN EI OLLUT TARKOITUS EDES OTTAA!!!!!!! (mutta kun tulivat töihin rokottaan ja kaikki muutkin otti ja vää vää)

11 kommenttia:

  1. Voi ei kipeilylle :( mutta se on toivon mukaan vaan hyvin tilapäinen olotila, ainakin niin olen ymmärtänyt, että se kuume nousee tyylillä päiväksi? Aika velmua muuten työnantajalta rokotuttaa vloppua vasten, niin työntekijöille nousee kuume viikonlopuksi :D

    VastaaPoista
  2. No älä! :D Saatiin siis eilen ne piikit ja tänään oli tosi hönttö olo töissä mutta kuume ei tietenkään noussut kuin vasta kotiin päästyäni xO

    VastaaPoista
  3. Kylläpä villikset edistyy hyvin ja näyttää herrrkulliselta!

    VastaaPoista
  4. Jokke: Pelottaa vaan tosi paljon että jos niistä tuleekin ihan hirveet! Sovittaa kun ei pysty ennen kuin on koko vaivan nähnyt :/ Mutta kai ne jotenkin muokattua saa :D Ei kun takas neulomaan!

    VastaaPoista
  5. Mulla on vasta toinen takakappale vaiheessa. :D Tänään onkin sitten koko päivä aikaa, ni jos sais molemmat takakappaleet valmiiks tänään ja etukappaleet huomenna. Katotaan nyt! Mut kivalta näyttää!

    VastaaPoista
  6. Hmm.. Mä seuraan kaikkia blogeja vaan tuolta hallintapaneelin kautta. Onko se väärin?

    VastaaPoista
  7. Willow: Sun ei varmaan tarvi tehdä noin korkeita joten saat nopeemmin valmiiksi :) Laitat sitten kyllä kuvaa kun on valmiit! :)

    Peps: Ei tietenkään :D Jokainen seuraa tyylillään. Mä vaan oon käyttänyt blogilistaa siitä asti kun se on aikoinaan tullut.

    VastaaPoista
  8. Aattelin vaan jos sillä olis jotain merkitystä:D Musta on helpompi kirjautua blogspotiin sisälle ja seurata sitä kautta. Pitää kaikki koottuna samaan paikkaan.

    VastaaPoista
  9. Mä aloin käyttään blogilistaa monta vuotta aiemmin kuin itelläni oli blogger-tunnuksia joten siksi olen niin jämähtänyt sinne :D

    VastaaPoista
  10. Eiii noi villahousut on niin ihanan väriset että! :D Haluun kans!

    VastaaPoista
  11. Inka: Noi on kyllä :D Mut ei kun puikot vaan heilumaan jos yhtään löytyy värikkäitä jämälankoja :)

    VastaaPoista