Sivut

keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Villahousunainen on villahousumainen, rock rock rock, villahousurock

Oon monta päivää etsinyt kivojen kämmenikkäiden ohjetta koska olen ajatellut että sellaiset olisivat kivat muutaman viikon päästä kun lähden talvilomalle Roomaan. Mutta mikään ei ole puhutellut vaikka kymmeniä ohjeita katsonut läpi. Ei voi mitään, sillä en minä halua tehdä mitään muuta kuin nuo villahousut!!!! Ihan sama että miten kauheet niistä tulee mutta minä haluan ne tehdä ja lupaan ylpeydellä niitä jalassani pitää.

Villahousupakko

Jos joku ei ole kakarana tai aikuisemmalla iällä nähnyt mainiota Villahousupakkoa, niin tässä esimakua mitä löytyi Youtubesta. Koko pätkä ainakin joskus oli Ylen elävässä arkistossa mutta en jaksa tähän hätään kaivaa linkkiä.

TÄÄ ON VILLAHOUSUN LUMOUS, VILLAHOUSUVALLANKUMOUS!!!


jee jee jee, ai ai palelee!!!

18 kommenttia:

  1. Jopas hymyilytti tuo video :)

    VastaaPoista
  2. Heh mulla on ton kuvan innoittamana kanssa villahousuprojekti meneillään. Toivottavasti et pahastu, mutku ne oli niin hienot!:D Pistän kuvia jos niistä tulee sellaset mitä kehtaa esitellä...

    VastaaPoista
  3. Ps. Mun hoitotäti laulo aina "villahousunainen" ja nyt vasta selkis, mikä se biisi oli:)

    VastaaPoista
  4. Voi ei, nyt iski lomakateus!:D Mutta villikset rocks, noista tulee aivan varmasti ihanat :)

    VastaaPoista
  5. Voi että, juurikin eilen haikailin tota samaa kirjaa (ja samaa villahousuohjetta) kirjakaupassa! Toisaalta haluisin kokeilla myös semmoisia pitsihörhökkäitä kuten nää: http://www.knitty.com/ISSUEsummer07/PATTunmentionables.html

    Ei ainakaan reisiä palelisi hameessa :D

    VastaaPoista
  6. Peps: En tietenkään pahastu, kyllä maailmaan villahousuja mahtuu :D Innolla odotan sun projektia :) Ja toivon että omistanikin tulisi esittelykelpoiset :) Villahousunainen :D :D

    Salka: Pitää nyt lähteä kun ei tiedä että pääseekö kesällä minnekään M:n kanssa jos ei yhtä aikaa lomaa.

    Ida yhdellä i:llä: Vou, siinä vasta kunnon kalsarit :D

    VastaaPoista
  7. Joo, minunkin oli pakko tilata tuo kirja, kävin kaupassa sitä ihailemassa. Minä en kyllä neulo mutta voi kai villahousut virkatakin. Pitäisi käydä helposti, koska olen aiemmin virkannut pitkät housut (blogissa kuva ;) )

    VastaaPoista
  8. Jokke: Ihan ylimakeet housut!!! Ja mahtavia töitä muutenkin, vau!

    VastaaPoista
  9. Tee tällaset! Pidetään sitten villahousubileet!

    VastaaPoista
  10. Toi kirja on aivan ihana, haluisin sen omakseni mutten oo vielä raaskinut ostaa :)

    VastaaPoista
  11. Hei, oisko mahollista, et kirjottaisit lyhykäisyydessään noitten villahousujen ohjeet mulle vaik mailiin? Ei varmaan oo vaikee kokeilla ilmankaan, mut sais vähän osviittaa. :P Kiitos jo etukäteen!

    -Virva (ja maili olis trolli@welho.com)

    VastaaPoista
  12. Inka: Ainakin siinä on ihania kuvia :)

    Willow: Otan yhteyttä!

    VastaaPoista
  13. Ei vitsit, olipa hyvä video! Mut hei, eikö toi isä (?) ole Metsoloiden Kari :D?!

    VastaaPoista
  14. Sari: Ei hittolainen, niin onkin muuten!!! Siistiä :D :D

    VastaaPoista
  15. Periaatteessa kai villahousut/shortsit on vähän sama juttu kuin lyhyt hame eli hyvin voi pitää! Mä oon itseasiassa haaveillu vähän samanlaisista. Äiti neuloi mulle piiiitkät villasukat (se neuloi sellaiset jo 15 vuotta sitten, mutta ne varastettiin) ja jotenki salaa haaveilen saavani niihin sopivat villapöksyt ja sukkanauhat.:D

    VastaaPoista
  16. Mulle tuli kauhee himo saada noihin shortseihin mätsäävät pitkät villasukat :D En tajunnut että sukkanauhat kans xD Oon nyt takakappaleet neulonut noista housuista, piti lisätä ihan sikana korkeutta ettei perse näy. En tajuu että mille miniperseille noi on suunniteltu.

    Villahousubuumi leviää!!! :D

    VastaaPoista