Sivut

tiistai 12. tammikuuta 2010

Huomaa etten ole esimerkiksi mediatekniikan insinööri saatika graafinen suunnittelija

Olin niin helkutan kyllästynyt vanhaan banneriin etten kestänyt sitä enää hetkeäkään. Uuden väsäsin viidessä minuutissa, koska oon niin hyvä, heh xD (naamakuva varmaan marraskuulta kun pelleilin kameralle, ainahan mä). Tuo on väliaikainen. Ajattelin tehdä jonkun hienon joskus. Haha, niin varmaan! Oikeestaan pakotan vähän etevämmän ihmisen tekemään jonkun joskus.

Mut nyt töihin! Toivon mukaan ehtisin ommella lähipäivinä iltavuorosta huolimatta, on meinaa kiva projekti tuolla aloitettuna :)

14 kommenttia:

  1. Mun mielestä tää uusi on just hyvä. Ihanan raikas ja keväinen. :)

    VastaaPoista
  2. Thänks kaikki, on toi ainakin raikkaampi kuin vanha :D Siis muutenhan se oisi just hieno mutta nää mun 5-vuotiaan tasoiset kuvien yhdistelemiset on vaan niin... noh, just mun tyyliä 8D

    VastaaPoista
  3. Miksi vaihtaa tuota muuhun.
    Tuohaan kuvaa sinua tosi hyvin.
    Täti-Pipsafi

    VastaaPoista
  4. Minäki tykkään.:) En hallitse Gimpiä mitenkään, joten en osaa ite tehä itelleni hienoo.:(

    froight

    VastaaPoista
  5. Mä tykkään tästä! Tää on ihan sua, ihana.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Toi on muuten hieno mut ärsyttää se kun en osaa kuvankäsittelyä yhtään ja kaikki on tollasia röpelöreunaisia :D Mutta ihan sama!

    AnneVee: Sulla on parhaita piirroksia kuitenkin! :D Mä osaan vaan tollasta leikkaa-liimaa -juttua ja senkin hyvin huonosti.

    brack

    Aija: Kiitos :D

    VastaaPoista
  7. Tulevana graafikkona voin sanoa, että "maallikot" tekevät normaalisti paljonpaljon huonompaa jälkeä... Et elä yhtään häpeile. :)

    VastaaPoista
  8. Nilkutin ja Kirsikka:

    Kiitti :) Tykkään tuosta kyllä itse mutta paras puolustautua aina etukäteen siltä varalta että joku saattaa kuvitella että minä kuvittelen olevani hyvä jossain. Minä tykkään just tuollaisista ei niin huolitelluista. Suoraan sydämestä, se se tärkeintä :D

    VastaaPoista
  9. Vanhasta tulin niiin hyvälle mielelle. Varsinkin se liimapistooli!
    Mutta paikalleen ei silti saa jäädä, joten uutta kehiin.

    VastaaPoista
  10. Mäkin tykkäsin vanhasta mutta se hiuslook ei ollut enää hirveen paikkaansa pitävä. Ehkä voisin tehdä vanhasta vähän päivitetymmän version joskus :D

    VastaaPoista