Sivut

keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Loppiaiseksi joulujuttuja

Hello! (kuvat suurenevat klikkaamalla)

Ehdin minä joululomalla vähän muutakin kuin Baktusta neulomaan. Tässä taas neulegraffiteja, Norsis on taas iskussa!


Kirpputorilta ostin paljon nappeja. Nappeja nappeja nappeja! Tuntuvat olevan katoava luonnonvara, niitä saa helkutti mistään ainakaan halvalla. Paitsi kirppareilta.


Joululahjaksi sain mm. Silmukoita, siksakkia ja pala suklaakakkua :) Jos tää ei ole mun näköinen kirja niin ei mikään!


Ja mikä parasta, yksi kuva oli otettu lättähattujunan kanssa!!!


Joulupukki muisti myös lahjakortilla. Hihii :) Sain syksyllä muuten synttärilahjaksi lahjakortin Eurokankaaseen ja voin tässä kertoa koska lahjan antaja lukee tätä, että lahjakortti on käytetty! Siitä lisää myöhemmin! Synttärinä sain myös lahjakortin yhteen toiseen lankakauppaan, se on vielä käyttämättä, mutta jahka minä tästä kerkeän niin sitten! Samoin sen Alkon lahjakortin kanssa xD


Norppa oli askarrellut mulle aivan mielettömän ihanan rannekorun napeista, kiitos vielä! :)


Ja sitten blogin aihepiiriin kuulumattomia lahjoja, joista haluan kuitenkin erikseen mainita (kuitenkaan väheksymättä muita lahjoja. Lahjojen listaamista en harrasta yleensä juurikaan siitä syystä etten halua nostaa toisten lahjoja mitenkään ylemmäs kuin toisten. Joten kiitos myös aivan mielettömän mahtavista uusista kuulokkeista, rinkan sadesuojuksesta, lautapelin lisäosasta, pannunalusista, kakkulapiosta, timanttisista irtoripsistä, kuorintavoiteesta jne!!! En vaan koe tarvetta täydelliseen listaamiseen.)

Mutta tämä!!! Iittalan Satumetsä-kulho. Eikä siis mikään murokulho vaan se ISO KULHO!!! Oi oi, tämä on aivan mielettömän ihana! Olen niin tahtonut tuota mutta en ole raaskinut itse ostaa.


Ja tämä, silmäteräni. Jota itse toivoin :D Marimekon Kanteleen kutsu -muki, jonka kerrankin näin myytävänä yksittäin enkä sen ruman mukin kanssa yhteispaketissa ja piti sitten ruveta pikkuveljeltä vonkaan että ostaa sen mulle lahjaksi.


(En ole vieläkään jaksanut opetella että miten kuvista saisi ton kusisen keinovalosävyn pois. Mutta jahka tästä kerkeän, niin....)

6 kommenttia:

  1. Ihania noi uudet neulegraffitit, erityisesti vasemmanpuoleinen!

    Mä ostin itselleni ison sinisen Taika-lautasen, ku jotenki vaan tuntu siltä, että tarviin sen. Olis pitäny ostaa sen sijaan tollainen kulho! Tuolla lautasella ei oo mitään virkaa, paitsi että nyt sillä on kaks mustaa banaania. Ja sitä ei voi ees laittaa mihinkää kaappiin, ku hajoo.

    VastaaPoista
  2. Se on livenä toivon mukaan suorempi. No sit sen näkee kunhan saan sen jonnekin paikoilleen. Nyt on liian kylmä, jäätyis sormet :D

    Lautasia ei ikinä malta käyttää. Tai siis mä en malta. Siksi kivat kulhot on kivempia kuin kivat lautaset. Ehkä johtuu siitä että mulla ei ole ns. huonoja arkikulhoja. Loppupeleissä mulla ei edes ole kuin yksi kunnollinen iso kulho ennen tuota. Jos ei lasketa niitä muovisia leipomiskulhoja.

    VastaaPoista
  3. Aika siisti toi muki, en oo nähny tollasta ennen.

    Nappeja muuten ei löydy mistään!! :( kirpparilta oon kerran löytäny ison pussin alle eurolla, muuten on sikahinnat. Mutta onneksi on ebay :D

    VastaaPoista
  4. Toi muki on ihan mielettömän ihana! Tosiaan pitkään oon sitä katellut mutta on myyty vain sellaisessa kahden pakkauksessa joista toinen on ruma. Mutta nyt onnisti tosiaan ennen joulua :)

    Nappeja ei kyl löydy mistään paitsi nappikaupoista ja ne on sikakalliita. Kangaskaupoissakin on ihan vaan tosi surkeet valikoimat (ja kalliita tietysti nekin).

    VastaaPoista
  5. Oon nähnyt tosi halpoja nappeja vahinkotavaramyymälässä, siellä niitä myydään ihan kilohinnalla, oisko ollu euron tai pari/kg. Kannattaa katsella semmoisista, jos siellä suunnalla vaan on joku vahinkotavaramyymälä. :) Tai jos ei oo niin tuosta Tampereen kupeesta ainakin löytyy.

    VastaaPoista
  6. noora: Vou! Pitääkin joskus poiketa, muistaakseni lapsena oon kerran käynyt, juurikin Tampereella :D Tai sielläpäin.

    VastaaPoista