Sivut

sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Kulutushysteriaa

Mutta sallittakoon koska en käynyt alennusmyynneillä.

Lauantaina siis kävin AnneVeen kanssa Valtterilla kirppistelemässä. Löydöt alkoivat heti ekasta pöydästä mutta siihen se sitten jäikin. Mutta oli kiva nähdä Herttainen, joka oli myymässä (mutta ei siis siinä pöydässä mistä ostin). Olihan siellä muitakin mutta mulla on harva pää.

Mutta siis se ainoa ostokseni, TEHOSEKOITIN-PAITA!!!



Just sellainen jonka todellakin halusin silloin kun ne tuli mutta en mä tiedä, ehkä olin silloin jo liian läski tai sitten mulla ei vaan ollut rahaa. Rakastin Tehosekoitinta yli kaiken! Ostin siis paidan kahdella eurolla vain siksi että voin siirtää ton kuvan johonkin sellaiseen paitaan MIKÄ MAHTUU PÄÄLLE! Koska vaikka mun mansikkamargaritadieetti lähti hyvin käyntiin, en usko että tulen tuohon koskaan mahtumaan. Mutta en voinut jättää sitä sinne!

Sitten jos tästä jotain joskus tuunaan, lupaan hehkuttaa Tehistä koko pitkän merkinnän verran!


Kirppistelyn jälkeen poikkesin Akateemisessa kirjakaupassa sillä halusin tämän kirjan. "Neulo. Virkkaa. Kirjo. Jämälangasta"


Jos se joululahjaksi saamani "Silmukoita, siksakkia ja pala suklaakakkua" oli mun näköinen kirja, niin on kyllä tämäkin!




Inspiroiva :)

Ja koska akateemisessa ilmeisesti oli ale niin en voinut vastustaa näitä tuunauskirjoja joita oon ennenkin katsellut ja nyt ne oli puoleen hintaan.


Piti vähän raivata kirjahyllyyn tilaa että sai nuo mahtumaan. Mutta mitä hittoo mä teen esim ruotsin kielioppikirjalla? Ehkä se joutaa oleen jossain piilossakin eikä aitiopaikalla :D Hyvin siis mahtuivat, ei vielä tarvinnut tuntea pistoa sydämessään että roudaa kotiin enemmän tavaraa kuin mahtuu.

Mutta ei siinä vielä kaikki. Marimekolla oli ale myös! Sain viidellä eurolla tämän! Olen jo pitkään etsinyt jotain pussukkaa johon ottaa lempparikynät, virkkuukoukut ja puikot reissuihin mukaan. Mulla on jostain syystä vaan kaikkia väärän kokoisia pussukoita ja kouluaikainen kynäpenaali on niin hirveä etten tajua miten kehtasin sitä edes käyttää.


Lopuksi vielä turhamaisuuden huipentuma. Ihminen, joka ei työnsä vuoksi saa käyttää kynsilakkaa kuin viikonloppuisin, meni ja osti muotibloggarikynsilakan!!!

10 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä! Varsinkin nuo kirjat on tosi kivan näköisiä. :)

    VastaaPoista
  2. OO! Noita kirjojako löytää vielä jostain! Näin toisen noista vuosia sitten ja typeryyksissäni en sitä ostanut ja sen jälkeen ole vain haaveilllut siitä.. Paljonko maksoivat, jos sää kysyä? :)

    VastaaPoista
  3. Noi kirjat on ihania! Mulla on noi molemmat t-paitakirjat ja tykkään tosi paljon katsella niitä kuvia. Itse tykkään toteuttaa juttuja vähän huolitellummin, mutta loistavaksi inspislähteeksi kirjat ovat loistavat!

    VastaaPoista
  4. Jämälankakirja tulisi täällä kyllä todella tarpeeseen! Muutkin näyttää tosi kivoilta :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitjat noita raidallisia hotpantseja! Sellaset ku sais!

    VastaaPoista
  6. Romulus: Joo, ohjeet on aika kertakäyttömeiningillä, itsekin ehkä edes vähän huolitellummin tekisin :D Mutta inspiroivia kuvat ovat kyllä :)

    Petra: Kirja on aivan ihana vaikkei siinä juurikaan käyttökelpoisia ideoita olekaan niin se on silti niiiiiin inspiroiva!!! Ihania kuvia ja hyvän tuoksuiset sivut :D Ja noi kalsarit pitää saada!

    Peps: Niinpä! Mun on pakko oikeesti tehdä sellaiset, ne on niin makeet! :D

    VastaaPoista
  7. Hei, ompas hyviä kirjavinkkejä! Tuo jämälangat tosiaan näyttää hyvältä näin väri- ja lankafriikin mielestä. Ja pöksyt!

    VastaaPoista
  8. we are still waiting for that tehis-merkintä ;)

    VastaaPoista