Sivut

sunnuntai 24. tammikuuta 2010

jaksaa jaksaa jaksaa

Mitä pidemmälle villahousut etenee, sitä enemmän mua alkaa pelottaan että niistä tuleekin jotenkin epäistuvat tai muuten vaan epäonnistuneet. Mä en voisi ikinä tehdä esim villapaitaa, hirvee homma ja ihan arpapeliä kuitenkin että näyttääkö se hyvältä päällä vai ei.

Mun jämälangat uhkaa loppua mutta onneksi on myös lankoja, jotka ovat osittain mahdollisesti tulevia jämälankoja, heh :D Voi kai sitä vähän ennakoida.

Kappaleet näyttävät erehdyttävästi suorilta pötköiltä, mutta kyllä ne sitten housun palasilta näyttää kunhan silitän ne auki. Ihan vaan että jos joku luuli että yritän tehdä housut neljästä suorasta pötköstä.



Taas hehkeitä kuvia. Tällä kertaa syynä aivan hirvittävä KRAPULA!


Luulen että mun kannattaa aloittaa jo langanpätkien päätteleminen vaikkapa työmatkapuuhasteluna. Se tulee oleen yhtä helvettiä. Kukapa päättelemisestä tykkäisi ja tossa on varmaan satoja pätkiä.

7 kommenttia:

  1. saat myötätuntoni - mä vihaan päättelemistä! :-D

    VastaaPoista
  2. Just naureskelin yhden tyypin kanssa että pitäisi neuloa vain tekokuitulangoista niin vois vaan sytkällä sulattaa päät yhteen xD

    VastaaPoista
  3. Kyllä niistä varmasti hyvät tulee. Ja jos ei jostain syystä sulle sovi, niin pistät tänne arvonnan pystyyn :P

    VastaaPoista
  4. Toi koko villapökäprojekti on ihan loisto ;)
    Mun on pakko tehdä samanlaiset meidän tytölle (6kk).
    Oot mun idoli!

    VastaaPoista
  5. Peps: Vois muutenkin järkätä jonkun väärän kokoisten juttujen huutoarvonnan :D

    A+a: Hihi, kiitos :)

    VastaaPoista
  6. Jokos nää on kohta valmiit?:)

    VastaaPoista
  7. Kyllä ne joskus pian on. Tänään en ole ehtinyt vielä neuloon mutta oon tässä menossa jo :D Ei enää montaa riviä puutu mutta sitten kaikki päättelyt sun muut ja pitää yhdistää osat ja neuloa resori ja nappilista ja vaikka mitä.

    VastaaPoista