Sivut

lauantai 16. tammikuuta 2010

Norsis-pipo!

Mulla meni taas kerran hermot ohjeen mukaan tehtyihin pipoihin kun yksi liian pieni meni taas purkuun. Aloin sit miettiin että paskaaks tässä, mä teen sitten itse. Niinpä suunnittelin ja neuloin tällaisen. Yhden illan homma. Tykkään. Tosin ensin en ajatellut tekeväni resoria ja sitten piposta jäikin liian lyhyt niin tein sen jälkikäteen xD Jos olisin alunperinkin tehnyt resorin, olisin tuon palmikon kierteet vai mitkä ne nyt on (säikeet??? Kyllä, mun äidinkieli on suomi), aloittanut aiemmin.


Norsis-pipo


Tässä siis koko ajan kaksi kerrosta oikeata, yksi nurjaa lukuun ottamatta alussa tehtyä kämmäystä. Kolmisäikeinen palmikko toisella sivulla. Kavennukset mututuntumalla JA SEN KYLLÄ HUOMAA (ens kerralla vois katsoa jotain ohjetta sittenkin). Lankana Novitan Mambo (joka ei ehkä lopu multa koskaan sillä oon hamstrannut sitä niin paljon silloin kun sen tuotanto loppui).

Ja miksi aina kuvata sisällä ja sitten valittaa kusivalaistusta kun yhtä hyvin voi kuvata ulkonakin keskellä yötä, kas näin!


Norsis-pipo @ night






Toivottavasti johtuu vain kuvakulmasta että toi pipon malli on vähän kummallinen alimmissa kuvissa. (Ei, kyllä mun pää vaan on kummalisen muotoinen ja pipo ihan vänkyrä, niin sen täytyy olla. Valivalivali.) Lupaan että seuraavassa merkinnässä en valita mistään!!! Koska muakin ärsyttäisi lukea blogia jossa valitetaan kaikesta ja sormeni syyhyäisi kommentoida että ota sitten parempia kuvia äläkä kitise! Ja että tee jotain tolle naamalles äläkä kitise tai että no tekisit parempia käsitöitä niin ei tarvi kitistä!

6 kommenttia:

  1. voi miten kaunis malli uudella ihanalla pipolla. tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Kitinä on ainakin mun elämän suola, joten ei haittaa :).

    VastaaPoista
  3. Anna: Kiitos, tykkään itekin :)

    Mari: No hyvä :D Voi olla että kitinästä on hankala päästä eroon.

    Nilkutin: Eikö :) Mulla on tota väriä vielä muovikassillinen xD Toivottavasti en koskaan kyllästy.

    VastaaPoista
  4. Ihana.:) Just sun näköinen pipo.:)

    VastaaPoista