Sivut

perjantai 12. syyskuuta 2014

Vielä vähän Mainiota

Ihan pakko vielä yksi postaus tehdä lapsen mallikeikasta Mainiolle sillä tänään ilmestyi loputkin vaatteet nettikauppaan. Nämä kuvat siis otettu sieltä. Tiedän että hehkutan tätä koko ajan mutta en voi mitään sille että olen niin innoissani näistä ja tosi ylpeä lapsestani! Koittakaa kestää :D Osa näistä on jo täällä näkynytkin.










Aivan mielettömän kiva juttu on myös se että saan nämä kuvat korkealaatuisina tallentaa itselleni muistoksi. Mä niin teetän jostain suurennoksen seinälle. Joku sellainen missä ei ole karkkia tai keksiä suussa ;) Tää koko mallijuttu oli ihan superkiva homma. Ja mulla ei siis ole ollut mitään velvollisuutta blogata asiasta yhtään mitään, mä hehkutan näitä vain koska olen niin onnellinen!

8 kommenttia:

  1. Kaikkihan me ollaan lapsistamme niin ylpeitä :D

    VastaaPoista
  2. Mun kommentti hävis! Mutta mä olisin myös aivan loputtoman ylpeä! Ihana poika ja ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Toi toiseksi viimeinen kuva!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
  4. Minusta tuo neljänneksi alimmainen on hauska hyppelykuva. Toki muutkin ovat kivoja ja tuo toiseksi alimmaisen ilme on kyllä mietteliäs :) Saa näitä hehkuttaa!

    VastaaPoista