Sivut

keskiviikko 17. syyskuuta 2014

#karkkineule

Pirkka, Novita ja Fazer järkkäsivät Karkkineulekilpailun ja aihehan kolahti muhun ihan täysillä. Siis kilpailu tai ei mutta hei, neuloa voi muutakin kuin kettukarkkeja tai Marianneraitaa vaikka toki itsekin ängin myös niitä mukaan. Siinä se on, karkkihuivi ja pisteenä iin päällä vihreä kuula -tupsut. Nopeasti sai neulottua kun samalla fiilisteli että mitä karkkia sitä seuraavaksi neuloisi. Niin huom, NEULOISI, ei söisi!!! Ja kuten näette, mulla riitti itsekuri olla ostamatta karkkeja kuvausrekvisiitaksi! (Tai sitten olen mussuttanut erinäisistä syistä viime aikoina vain Cloettaa...) Vähän turhan lyhyt se ehkä on mutta olen sellainen hikikaula etten noin paksua pystyisi moneen kertaan ympärilleni kietoon ja luotan siihen että se venyy käytössä.

Langat Novita 7 veljestä, puikot 4 mm. Neulottu pyörönä.





Huivista löytyy siis green ballsien lisäksi punaista ja sinistä Mariannea, salmiakkia, Suffelia, Pätkistä,  Da Capoa, huono yritys Kismettiä, Fazerin sinistä, "kettukarkkeja", vaaleanpunainen raita joka kuvastaa Geishaa, Avec-pastilleja, Omareita ja sitä ylihyvää suklaata jonka päällä on kerros valkosuklaata. Löytyykö kaikki? Jeij!

45 kommenttia:

  1. No just! :D Arvasin heti instiskuvistakin, ettei kannata muiden edes miettiä osallistumista, sen verran hienoa jälkeä näyttäis Norsis pukkaavan. Ja oikeassa olin! Aivan huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tässä just mietin että viitsiikö tuota lähettää koska se tarkoittaisi sitä että joutuisin oleen siitä erossa viikkokausia! Mutta toisaalta, ei sille varmaan ennen tammikuuta olisi edes käyttöä kun olen tosiaan hikikaula :D

      Poista
  2. Voi nam, tämä huivi on todellinen herkku! :)

    VastaaPoista
  3. Onnistunut karkkihuivi!! Tosi makea ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä varmaan joskus vielä syön tän karkkihimoissani.

      Poista
  4. tää on aivan huikea :D ja noi vihreet kuulat kruunaa koko komeuden :D

    VastaaPoista
  5. On hieno! Ja on siinä ollut tekemistä, mutta varmasti vaivan arvoinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän siihen ilta jos toinenkin meni mutta on se sit hienokin!

      Poista
  6. Oijoi! Mun suosikkikohtia on mariannet, suffeliraidat ja salmiakit. Ja vihreä kuula -tupsut on puhdasta neroutta! Lisäks heräsin just nälkäisenä, arvaa vaan tekeekö nyt mieli karkkia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suffeliraita on kyllä ihanaa! Mä niin hykertelin kun keksin noi kuulat!

      Poista
  7. Voi kuinka mahtava idea ja todella hieno toteutus, upeasta lopputuloksesta puhumattakaan <3

    VastaaPoista
  8. Ihanan herkullinen! Itselläkin idea on jo valmis kilpailuun, mutta odottaa vielä toteutusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ois pari muutakin idistä, voikohan sinne lähettää laatikollisen neuleita? xD

      Poista
  9. Toi on niin magee :) Arvasin samantien kun kisan näin Pirkka-lehdessä, että olis niin sunnäiköinen kisa. Se sun Marimekko-neuletakki on myös ihan huippu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä innostuin heti kun kuulin tästä ihan kympillä!!!! Se Marimekkotakki on kyllä ihana, harmi että se jäi nyt pieneksi mutta toisaalta, hyvä syy tehdä jotain uusia!

      Poista
  10. Aivan upea! Huokailtiin täällä kaikki toimistossa kuin hieno se on! Ja kaikki toivotaan että voitat! Ansaitsisit sen tällä ainakin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Onneksi nyt on niin hieno huivi että voitto tai sijoittuminen ei ole tärkeätä, pääasia että on tää huivi!

      Poista
  11. Ooo. Saako sun ideaa lainata sukanvarsiin? Da capo-sukat aijaijai :)

    VastaaPoista
  12. Siis aivan ihana! Kyllä sä keksit. Mahtava, upea! Ja kaikki muut ylistyssanat :)

    VastaaPoista
  13. Sie oot kyl kirjoneulomisen kuningatar. UPEA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoneule on toinen nimeni :D :D (Tosin tykkään enempi tehdä tasona, noi pyöröt kusee aina.)

      Poista
  14. Mun mielestä tossa on se ongelma, että kun kuvaa katsoo mun alkaa tehdä mieli käytännössä noita kaikkia karkkeja! :D

    VastaaPoista
  15. Ja taas: ihanat värit, ihanat kuviot ja koko kokonaisuus <3 Voi ku omaisin ees osan tuosta siun väri- ja kuviosilmästä niih miul ois onnen päivät :)

    VastaaPoista
  16. Mahtava setti kaikkia karkkeja! :)

    VastaaPoista