Sivut

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Saikkupäivän paskartelut

Sain jonkin ärsyttävän flunssan ja vain yhden ainoan päivän sairaslomaa joten olen vähän angstaillut. No, kipeenä kun ollaan ja kovasti yritetään parantua vuorokaudessa (no joo siis voinhan mä soittaa huomenna lisää saikkua jos/kun olen vielä kipeä mutta ärh!!!) niin mitäpä sitä muutakaan sitten tekee kuin nukkuu ja paskartelee kämppäkirjaa joka toimii myös vieraskirjana. Halusin johonkin laittaa noita ennen/jälkeen -kuvia ja ajattelin sitten väsätä sellaisen vieraskirjan mihin voi ylipäätään kirjoitella myös mitä itse asunnolle kuuluu.

Paremmasta kamerasta loppui akku ja kuvasin sitten paskiksella, ei olisi kannattanut, eihän näistä tuhnukuvista saa mitään selvää! Mutta olkoot. Mä oon kipeä, ei mun tarvikaan jaksaa.

Kannessa on kuva postiluukusta, mutta blurrasin nimen (ihan kuin kaikki stalkkerini sitä ei jo tietäisi). Liimauksetkin meni vähän niin ja näin mutta onpahan ainakin tekijänsä näköinen.


Alkuun tarina siitä miksi meidän piti muuttaa pois vuokrakämpästämme. Käänsin google kääntäjällä tekstin kiinaksi niin ei tule rumia sanoja suomeksi heti ekalle sivulle. Vaikka englantia he kyllä oikeesti puhuivat.


Täällä on nyt sitten ne väriliuskatkin kun joku niitä sävynumeroita joskus kyseli. En nyt kaikkia sivuja alkanu kuvaileen, mutta maalijutut nyt ainakin. Tottakai jemmasin noi väriliuskat kun olen tällainen jemmaaja/fiilistelijä :D Jämätapetinriekaleetkin pääsi käyttöön.













4 kommenttia:

  1. Ihana kirjanen! Mutta mä niin repesin, tiedät kyllä varmaan mille :D

    VastaaPoista
  2. Salka: Pitää sit tupareissa kirjotella tonne kaikkea :) Ja hih, voin kyllä arvata mille repesit, itekin vähän repeilin kun sitä duunailin :D :D

    VastaaPoista
  3. Täytyy nyt kommentoida, ku tässä muutaman kuukauden oon sun blogia seurannu ja nyt Hupsistarallaa on mun pakko_kattoo_onx_sinne_tullu_uusii_kirjotuksii - listalla (sinne ei kuule moni pääse!!)

    Mutta täytyy sanova, että tämä on kyllä so far, mun lemppariblogi pitkiin aikoihin!! :--) Aina tulee hyvä mieli ku tänne tulee, koska aina on jotain värikkäitä päivityksiä ja näkee, et sulla on hyvä huumorintaju ja et tee tätä blogia liian vakavalla mielellä! Tää on niin piristysruiske kaikkien samalta näyttävien blogien keskellä. Alkaa tulla korvista ulos kaikki "oih olen niin taiteellinen juon teetä mukista" - blogit. Jos ymmärrät mitä meinaan? ;)

    Jatka samaan malliin ni täällä on ainaki yks rakastunu! :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Ihanaa, kiitos! :) Ja tiedän kyllä mitä tarkoitat! Ne "juon teetä kivasta mukista kynsikkäät kädessä ja lautasella on kaksi Dominokeksiä ja aurinko paistaa nätisti ikkunasta samalla kun kissa kehrää vieressä" -blogit on kauniita ja tykkään niistä mutta jonkun täytyy näyttää vähän sitä toistakin puolta ja se olen minä 8D Kiitos vielä kauniista sanoista, lämmittää kovin :')

    VastaaPoista