Sivut

torstai 14. huhtikuuta 2011

Hannu hanheksi ruvennut ja vielä kosmetiikkabloggariksi, WTF

Minähän kuuluun siihen enemmistöön joka "ei ikinä voita mitään". Mutta nyt on kuulkaas alkanut tapahtuun!

Ensinnäkin tuossa kuukausi takaperin uudistui työpaikan henkilöstölehti ja siitä tuli kyselyä ja vastanneiden kesken arvottiin mukeja. En mä siihen olisi muuten edes jaksanut vastata mutta sattuipa oleen painavaa sanottavaa yhdestä artikkelista niin rustailin sen lomakkeen sitten "aikani kuluksi" (ihan kuin ei töitä olisi tarpeeksi, heh). Noh, kuka voitti? NO MINÄ! (Tosin epäilin vähän että sitä ei oltu arvottu vaan antoivat sen mulle jotta pitäisin jatkossa turpani kiinni.)

Punainen Iittalan Taika-muki! Mulla on entuudestaan kaksi tuollaista sinistä, ne on ihanan isoja. Vaikka toi on mun mielestä jotenkin jouluinen tuo punainen.


Maanantaina kävin pahaa aavistamatta zumbassa, en ollut ollenkaan tietoinen siitä että jonkin kampanjan vuoksi arpoivat kaikkien maanantaina salilla/jumpassa käyneiden kesken jotain ylläripalkintoja. Noh, kuka voitti? NO MINÄ!

Luulin että palkinto olisi huulirasva mutta sainkin kassillisen tunkkaisen hajuista kosmetiikkaa! Meinasin pudota tuolilta ensinnäkin siksi että minä voitin ja sitten toisen kerran kun näin että sieltä tuodaan kassia sen sijaan että kaivetaan pöytälaatikosta huulirasva ja sitten vielä kolmannen kerran kun näin että siellä on noin paljon kaikkee.


Yleensä olen valinnut kaikki tuoksua aiheuttavat mahdollisimman raikkaiksi ja freeseiksi, mutta kait sitä voi nyt hetken aikaa sitten haista tunkkaiselle pähkinällekin. Ihan vaan siitä riemusta että "ilmatteeks" sai :D

9 kommenttia:

  1. Kyllä ilmasesta tavarasta aina pitää nauttia olan takaa :)

    Mulle kävi kerran niin, että olin osallisena vanhojen tätien kylpylääntutustumisiltapäivässä (koska sieltä sai skumppaa ILMASEKSI) ja vedinkin sitten aika hyvät nousut ennen illan keikkaa ja puhuin mitä sattuu niin että sain osakseni todella pahastuneita katseita. Sitten tuli arvonnan aika ja kukapa muukaan kun se ainoa kännipelle tatuoinneissaan voittaa sen ainoan kylpylälahjakortin :D melkein tuli paha mieli niitä muita tyyppejä kohtaan kun hain nousuhumalassa palkintoni, niiasin ja lähin keikalle.

    VastaaPoista
  2. Oi mutsi mutsi: Haha, loistava tarina! :D :D :D On siinä mahtanut tädit kuiskutella keskenään että ihan väärälle meni taas palkinnot.

    VastaaPoista
  3. Voitin kerran ala-asteella arpajaisissa jotain pyyhkijänsulan puhdistuslappuja (niin...) ja melkein itketti käydä noutamassa se palkinto luokkakaverien virnuillessa.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: No, mä voitin teininä jotain ob-kirjepapereita. Niissä oli samat kukkakuviot kuin niissä tampoonipaketeissa. Niitähän sit kehtaskin käyttää xD

    VastaaPoista
  5. vautsi vautsi! Tiedän sun tunteen, se on mahtava. Itse voitin pari viikkoa sitten perjantai pullon toista perjantaita putkeen, minä joka en yleensä voita kanssa ikinä mitään vaikka osallistujia olisi vain kaksi! :D fiilistelyjä!s

    VastaaPoista
  6. Mäki aattelin ihan vakavissani alkaa osallistua kaikkiin arvontoihin, niin voisin ehkä joskus voittaaki jotain!

    VastaaPoista
  7. Noi Taika-mukit on ihan täydellisen kokoisia! Mulla on mustavalkoisena ja sinisenä.

    VastaaPoista
  8. Musta noi avonin rasvat on ihania! ei ne haise mitenkään pitkään iholla, joten kyllä sitä pähkinääkin voi iholle levitellä ;)

    VastaaPoista
  9. Aurinkojumala: Olispa perjantaipulloarvonta! :D

    Peps: Mä yleensä aina skippaan kaikki arvonnat mutta vois tosiaan vähän ryhdistäytyä, ties mitä tässä vielä tulee voittaan :D

    Petra: Ne on! Mä tykkään enemmän niistä Satumetsäjutuista, mutta on Taiatkin ihan kivoja :)

    norppa: Ja toisaalta, toi pähkinä on tosi ihana tuoksu :) Ollakseen siis "tunkkainen" :D

    VastaaPoista