Sivut

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Kevätpipo

Neuloin eilen pipon, yllättävä värivalinta: VALKOINEN! Tykkäsin hirmusti tuosta kuviosta, oli kiva ja nopea tehdä.


Lanka: Novita Miami
Puikot: 3,5 mm
Menekki: Alle 50 g
Ohje: täältä.


Lisäsin vähän sekä leveyttä että pituutta koska mulla on iso pää ja tukka jonka haluan pitää pöyheänä.

Tässä näkyy kuvio


Tässä pipo paloi valkoisuudellaan puhki mutta naama on kivempi


Koiranpentu kuvausrekvisiittaa


Kaulassa ympyrähuivin (circle scarf, mitä se on suomeksi?) virkaa toimittaa helma joka jäi yli kun leikkasin tuparimekkoni ;D

4 kommenttia:

  1. Ihana pipo!! Vois ittellekki tehä, mut tääl meillä ei kyllä enää voi pipoa käyttää ellei halua lämpöhalvausta! ;) Puuvillainen, nyt vois mennä kyllä.
    Ihana rekvisiitta ;)

    VastaaPoista
  2. Roina: Puuvillakeinokuitusekoitetta tuokin on. Mä pidän kesälläkin pipoja, reikäisiä ja ei-villaisia tietenkin koska saan herkästi auringonpistoksen ja mulla on usein tukka huonosti ;)

    VastaaPoista
  3. Ärsyttäviä noi kuvausrekvisiitat joita ei koskaan voi ite hankkia mistään. Übersöpö hauva!

    VastaaPoista
  4. Onneli: Tosin mä olen erittäin tyytyväinen siitä että mulla ei ole omaa koiranpentua, ei kestä tota energiamäärää millä revitään kaikkea mitä osuu eteen :D

    VastaaPoista