Sivut

perjantai 1. huhtikuuta 2011

kuviakuviakuvia

Mun vitriinikaappi! Se ei ole vielä täytetty kokonaan, koska en ole ehtinyt. Siitä tuli samalla myös viinakaappi 8D Mutta siis, niin ällöttävän aikuismaista se onkin, minä rakastan tuota kaappia! (Kivasti muuten heijastuu joku random romukasa tuosta lasista.)






Mulla oli aiemmin sellainen flip-kello, jolla oli jokin feng shui -ongelma koska se lakkasi toimimasta, jos sitä esim pölyjen pyyhimisen yhteydessä siirsi 5 cm johonkin suuntaan. Sitten se lakkasi toimimasta kokonaan. Tämä uusi kalenterikellosysteemi ei ole paljoa sen parempi. Kello toimii mutta esim tänään mun piti käsin siirtää se huhtikuulle kun se väitti että eilisen jäljiltä olisikin ensimmäinen maaliskuuta, huoh.


Eteisen oksatarra sai naulakoita kaverikseen. Tätä tarkoitusta varten sen hommasinkin :)


Rakas retropeilini sai myös paikan eteisestä.


Miehen nurkkaus keltaisesta kamarista ;D


Joko olen näyttänyt hattivattilampun? Olen varmaan mutta menkööt vielä.


Se valaisee meidän "avokonttoria" 8D


Siellä on myös meidän vihreät lapsukaiset, tosin ne pitää siirtää muualle koska on liian suuri todennäköisyys että niitä kastellessa kastelen myös tietokoneeni vaikka se ei esim kasvata lisää muistia tai kovalevytilaa vaikka sille antaisikin substraalia. Lisäksi perintöjukkapalmu yritti jo eilen itsemurhaiskua joten sille on kehitteillä henkisesti turvallisempi ympäristö. Kai se on masentunut kun sen pitäisi kasvaa kohti kattoa eikä leikkiä amppelia.


Viikonlopun aikana olisi hyvä saada loputkin laatikot purettua. Ja dvd-hylly kasattua! Siitä on jo toinen puoli paikoillaan joten sain jo joitain hyllyynkin asti.

18 kommenttia:

  1. Hattivattilamppu!!! Siis oikeesti! Miksei mulla ole tommosta? Tää on niiiin väärin. :\

    Tuo oksatarra on muuten myös ihan sikahieno, etenkin se idea yhdistää naulakoita siihen. Saattaa olla, että jos johonkin maailmanaikaan saan sisustettavakseni yhtään isomman kämpän, joudun ideaa lainaamaan. :)

    VastaaPoista
  2. Kirsikka: Meillä sattui oleen just oikea määrä Plussaseteleitä että saatiin tuo lamppu K-raudasta :D Kovin hyvin se ei todellakaan valaise mutta ei nörttikamarissa niin tarvikaan, varsinkaan kesällä. Talveksi sen voi siirtää vaikka makuuhuoneeseen. Oksanaulakko on sikahieno, siitä vaan lainaamaan ideaa! :)

    VastaaPoista
  3. OOOOooooo! Mäki haluun tommosen kaapin! Ja avokonttorin! Ja ton ja ton ja ton! *kade*

    VastaaPoista
  4. Kukkahattuneiti: Mä lämpesin vitriinikaapeille vasta kun tajusin sen tosiasian että kaikki astiat ei mahdu keittiöön :D Mutta toi on ihan mahtava, saa esille tuon kahviastiaston jota rakastan mutta harvoin tulee 12 kahvin- ja 7 teenjuojaa yhtä aikaa kylään :D Avokonttori on paljon hienompi ratkaisu kuin meidän edellisen kämpän nörttikamari, oon tosi tyytyväinen tuohon!

    VastaaPoista
  5. Mieki haluan tuommosen hattivatti-lampun!!!

    VastaaPoista
  6. Nyt tuli hienojen asioiden yliannostus, en muista yhtään mitä piti kommentoida :DD Miullekin tuommonen vitriini! Ja oksa! Ja hattivatti!

    VastaaPoista
  7. Lintulepakko: Niitä oli muitakin muumikuvioisia mutta tuo ehdottomasti ainut järkevän näköinen :D

    Emma: Hihi :) :) :)

    Pia: No niinpä :/ Se oli aika vänkyrä jo kun perittiin se, mutta nyt se kasvaa tosiaan alaspäin. Suoraksi sitä ei saa, se on varmaa mutta jotenkin sitä pitäisi silti tukea.

    VastaaPoista
  8. Hattivattilamppu, awws! Voi miten söpö se on :) Toi oksanaulakkohärdelli on mieletön, varastan idean sitten joskus kun mullakin on ihkaoma koti.

    VastaaPoista
  9. Voi eiiiiii siulla on tuollanen puehlinkassi!! Ihana! :) Miulla on ollu tarkotus tehä semmonen joskus, puhelinkin on jo plakkarissa. Mut ei tuota raaski ottaa pois pojan leikeistä...

    VastaaPoista
  10. Ihana retropeili! Itse hamstrasin kämppääni samanlaisen äidin lapsuudenkodista, joskin ruskeana :)

    VastaaPoista
  11. Mä oon myös pitkään miettiny tollasta puunaulakkoa! Mut en oo ikinä saanu tehtyä, ku vihaan poraamista!

    VastaaPoista
  12. Bubble: Lamppuja oli tosiaan eri Muumikuvioilla, toi oli ihanin :) Ja hei, tuo oksa on tarra, joka lähtee irti ilman mitään jälkiä joten hyvin sellaisen voi vuokraluukkuunkin laittaa, tosin naulakot sitten tietysti tekee reikiä.

    Anni: Mulla on kaksikin puhelinlaukkua, kolmaskin oli tekosillaan mutta annoin puhelimen pois kun ajattelin etten mä hitto vieköön kolmea tarvitse 8D

    Katariina: Olin niin onnellinen kun löysin tuon peilin kirpparilta ja vielä sopuhintaan :) Siitäkin jo 7 vuotta vaikka tuntuu eiliseltä, huh huh! Ruskea olisi ihana! Tai keltainen! (Joo, mä tykkään keltaisesta)

    AnneVee: Mä ruuvasin naulakot ihan käsin kun minä+porakone voi olla vähän hasardi yhdistelmä. Tosin kyseessä ei ollut kiviseinä ;)

    VastaaPoista
  13. Ootko muuten kuullut jo tästä? http://www.facebook.com/pages/International-Yarn-Bombing-Day-June-11th-2011/104441312968198 "International Yarn Bombing Day - June 11th 2011"

    VastaaPoista
  14. Sisko: Ooh, en! Kiitos linkistä, mahtavaa! Hei, pitäisikin olla yhteyksissä sen tiedät-varmaan-minkä asian suhteen, kohta sulaa lumet ja sormia ei enää palella ja mullakin alkaa oleen muuttokiireet ohitse ;)

    VastaaPoista
  15. Apua, kuolen kaikkiin ihaniin yksityiskohtiin uudessa kodissasi! Oon lukenut ihanaa blogiasi jo pidemmän aikaa, mutta nyt vasta uskaltauduin kommentoimaan :) Ihania ideoita kaikki, varsinkin tuo oksanaulakko ja aikasempien postauksien Mario-vessa ja ja.. :D Kiitos inspiraatiollisesta blogista! :)

    VastaaPoista
  16. Noora: Kiva kun uskallauduit kommentoimaan :) Hih, mä niin rakastin tota oksanaulakkoa mutta sitten vessasta tuli niin hieno ettei toi naulakko tunnu enää miltään xD

    VastaaPoista
  17. ihan mielettömän hienoja yksityiskohtia! kyllä ne jotku osaa:)

    VastaaPoista