Sivut

torstai 28. huhtikuuta 2011

Neulekerho Nella

Norsis puki banaanimekon päällensä ja lähti Neulekerho Nellan tapaamiseen Kiasman kahvilaan. Tyypilliseen tapaani en sitten kauheesti miettinyt kuvaa ottaessani että ovenkarmi menee haaroihin! Jalkojen asento on liioiteltu ettei kukaan pääse kuittaileen muotibloggaaja-asennoista.



Nella-nimityshän tulee sanoista neule ja pulla mutta mä sovelsin osaltani virkviiksi koska virkkasin ja join viiniä.


Blurrailin vähän tota ohjeen otsikkoa koska kyseinen jutska on menossa lahjaksi. Ja totta tosiaan, tein ruotsinkielisen lehden ohjeella. Enhän mä tosiaan mikään haka ruotsissa ole mutta kyllä se aukenee ihan vain virkamiesruotsillakin kun about tietää mistä saattaa olla kyse ;D

Ruotsi jäi sitten vähän päälle kun junassa joku hyvin juopunut huonosti suomea puhuva ruotsalaisherra tuli istuun mua vastapäätä vaikka tilaa olisi ollut paljon muuallakin ja alkoi sönköttään jotain mistä en saanut oikein selvää mutta se yritti sovitella jalkojansa siihen mun kinttujen ympärille ja hirveesti selitti kaikkee ja tunki naamansa ihan lähelle ja mua rupes vituttaan kun se ei rauhottunut vaikka vaan kuuntelin musiikkia ja katsoin ulos, vaan mun oli pakko keskustella sille kun se ei jättänyt rauhaan (suomella yritin että annapas nyt olla). Kun se oli selvittänyt koko elämäntarinansa ja kuinka saa baarissa turpaan koska puhuu huonosti suomea ja on ruotsalainen niin mulla alkoi niin sanotusti kasetti loppuun ja jäin seuraavalla pysäkillä pois sanoen "du kan sitta här, jag stiger ut nu", en tiedä menikö oikein mutta se jäi huutaan perään selkeällä suomella että TYTTÖ OSAA RUOTSIA, SE OSAA PUHUA RUOTSIA! Jatkoin sitten matkaani seuraavalla junalla.

Mut hei, neulekerho oli kivaa! Koitan päästä muihinkin tapaamisiin jahka aikatauluuni sopivat :)

12 kommenttia:

  1. minua alko niin huvittaan, kun kirjotit, että jäit pois ja menit seuraavalla junalla lopun matkaa. Ei ois täälä meidän perällä onnistunut. Juna kulkee sunnuntaisin ja perjantaisin ja tällä hetkellä tauolla ja seuraava juna kulkee vasta kesäkuun puolella joskus ennen juhannusta. SEmmosta täällä meillä, että kestettävä on aina matkakumppaninsa.

    VastaaPoista
  2. Pihla: Hihi, vanhana maalaisena niiiiiin tuttua! :D Mutta onneksi täällä juna kulkee 10 minuutin välein ja noin ilta-aikaankin sentään 15 minuutin välein, voi vähän valikoida matkaseuraansa jos ei ole kauheen kiire ;)

    VastaaPoista
  3. En mä tiennyt että sä käyt kanssa Neulekerhossa! Se yks niistä idean aloittajista on mun kaveri ja siellä käy (tai aikoo käydä) muitakin meidän kirjaporukasta. Mulla juttu on vasta suunnitteluasteella, kun en mä yleensä jaksa tehdä mitään käsitöitä.

    VastaaPoista
  4. Velma: tuo oli vasta eka kerta kun kävin mutta aion kyllä mahdollisesti käydä jatkossakin :) Eipä kai siinä tarvi ihmeellisiä juttuja rustailla, voihan sitä vaan syödä pullaa ja jutellakin ;)

    VastaaPoista
  5. Tsiigaa!: http://pics.kuvaton.com/kuvei/knitted_bus.jpg

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Juu, oon nähnyt ton, aika helkkarin makee!

    VastaaPoista
  7. Mikset vaan vaihtanu junavaunua?:O Vitsi miten ärsyttävä ukko!

    VastaaPoista
  8. Peps: Koska halusin siitä oikeesti eroon ja mihinkäs mulla kiire valmiissa maailmassa ;D

    VastaaPoista
  9. Mun blogissa olis sulle jotain. Ota mukaan, jos haluat. :)

    VastaaPoista
  10. Jee, kivaa kun ihmiset löytävät Nellan. Itse käyn Nellan "isosiskossa" Nekussa Turuus.

    VastaaPoista
  11. Moi!
    Olen uusi lukija ja kovasti ihastunut tekemiisi juttuihin. Pöllömekosta tekisi esimerkiksi kovasti mieli yrittää tehdä omaa versiota.
    Voisit tykätä tästä mun tekemästä jutusta: http://craftysuperwoman.blogspot.com/2011/04/yoshi-filten.html

    VastaaPoista
  12. Sisko: Ooooh, kiitos hurjasti :) Mä olenkin tohon kyselyyn vastaillut jo aiemmin mutta lämmittää mieltä kovin kuitenkin :)

    Ninariina: Oli kyllä kiva tuollainen tapaaminen :)

    Paula: Oi, aivan mahtava! :) Ja kokeile ihmeessä pöllömekkoa, se on niin kiva :)

    VastaaPoista