Sivut

maanantai 19. syyskuuta 2011

in action, osa 2

Joo tässä muutama käsityöasu. En joka päivä kuvannut koska kuljen paljon samoissa ryysyissä. Kuten näette, vain yläosa muuttuu :D Mutta jos nyt laitan noi farkkuleggarit pyykkiin niin ehkä pari päivää käytän jotain muuta ;) Okei, tossa villatakkikuvassa on toiset housut. Itse asiassa ne on tuunatut, en vaan muistanut merkitä sitä tuohon. Aika huijausta noi huivijutut koska ei mulla juurikaan kaupasta ostettuja asusteita ole niin väkisinkin siis "aina" on jotain itse tehtyä näin ei-kesäisin.





Kaikki tuskin muistaa Pekkis-paitaa vuodelta 2008 joten tässä onkin hyvä tilaisuus nostaa se taas esiin ;) Siis paita on kaupasta mutta kuva tuohon maalattu itse.


10 kommenttia:

  1. Oon aina ihmetelly ton Pekka Töpöhännän isäntäperheen karmeita hiuksia...

    VastaaPoista
  2. Peps: Ne on kyllä karmeita. Mutta toisaalta, en oo ennen tullut ajatelleeksi :D

    VastaaPoista
  3. Hauska paita vasemmalla alhaalla. Onko sekin itse tehty?

    VastaaPoista
  4. Elina: Ei oo ite tehty. Etkä oo eka joka tota kysyy :D Mut joo, kaupasta on ihan :) Tykkään siitä tosi paljon mut toi mun maha törröttää sen kans aina tolleen ällösti.

    VastaaPoista
  5. Ihan mahtava paita! Mullekkii!!

    VastaaPoista
  6. Miten tuon kuvan oot maalannut kun näyttää tosi siistiltä tuo jälki?

    VastaaPoista
  7. Yellow Lizard: Tooooosi ohuella siveltimellä ja kangasmaalilla, mulla oli printattu kuva alla jonka ääriviivoja toistin eli ei ihan vapaalla kädellä kuitenkaan. Mä olen todennut että kangasmaali+sivellin on 100000 kertaa parempi kuin kangastussi.

    VastaaPoista
  8. Musta ne Pekka Töpöhännän ihmishahmot on jotenkin muutenkin karmeita. Tai ehkä rumia. En tiiä. Hyviä ne töpöhännät kuitenkin on!

    Koska tykkään kovasti tästä blogistasi, vaikken itse käsitöitä harrastakaan, jaoin sinulle hieman ruusuja omassa blogissani :)

    VastaaPoista
  9. Ja paita on siis silti makee, vaikka en niistä ihmishemmoista niin välitä ;)

    VastaaPoista
  10. Suketus: Mä en ole koskaan ajatellut että ne ihmiset oisivat siinä jotenkin erikoisia :D Mun mielestä varsinkin toi isähahmo on just cool! :D Suuri kiitos ruusuista ^___^

    VastaaPoista