Sivut

lauantai 10. syyskuuta 2011

Desigin Market, kuten typotin FB:hen

Tänään käväisin Design Marketissa, seurana mm Annevee ja Oi mutsi mutsi herra Tissilän kera. En ole mikään päivän asu -tyyppi mutta nyt haluan fiilistellä.

Koska kävipä yksi yö iltavuoron jälkeen niin että tajusin olevan korkea aika tilata juhlamekko ystäväni häihin. Niinpä klikkasin itseni Asoksen sivuille (no en linkkaa!) ja aloin selaan läskien mekkoja sillä silmällä. Laitoin ensin tämän ostoskoriin mutta sitten löysin oikeasti juhlallisemman ja poistin tämän. Tilasin sitten sen toisen. Jostain aivan käsittämättömästä syystä menin aamulla vielä selaileen mekkoja ja sekä sen minkä tilasin että tämän hinta oli tippunut kymmenellä eurolla! Voi olla sattumaakin mutta naisen logiikkani ajatteli heti että kappas, tää on markkinointikikka ja niinpä tilasin tämänkin koska halvalla sai. Viikon päästä kävin katsomassa ja molempien hinnat olivat nousseet ylös, jopa korkeammalle kuin ne ekalla kertaa olivatkaan. Miten sama mekko voi maksaa ensin 50 euroa, aamulla 40 ja seuraavalla viikolla 60? En ymmärrä. Jotenkin huijattu olo mutta päätin jatkossa silti käydä ensin sisään kirjautuneena siirtelemässä tavaraa ostoskoriin, poistamassa ne ja mennä seuraavana päivänä vasta tilaan oikeasti. Eihän sitä koskaan tiedä.

Puolikas vaan koska toinen pohje näytti läskimmältä ja rintavarustus roikkui toiselta puolen oudosti.



Tuli niin fiini olo että kaivoin laatikoiden kätköistä lapsena saamani Kalevalakorun jota en ole osannut ainakaan 15 vuoteen yhdistää mihinkään. Tähän se sopii!!! Sori noi kynnet ja kynsinauhat, mä teen paskasta duunia ja olen hyvin altis kaikenlaiselle kolhimiselle.



Ja en tiedä ootteko huomanneet että virkkasin tuossa taannoin villatakin. Anyway, tällainen, haha :D Kuvaa ei ole otettu yläviistosta jotta näyttäisin hoikemmalta vaan se on peilin kautta ja peili on kallellaan koska se kuuluu olla niin.



Sanoin ettei sovi ostella kauheesti mitään sieltä Designmestasta koska mun pitää ens viikolla maksaa hammaslääkärikeikka (se maailman paras hammaslääkäri, pitänee kirjoittaa siitäkin joskus!) Mukaan tarttui silti muotibloggari-henkari! (Poola Kataryna)



sekä keittiöpyyhe (Kauniste Finland). Aina kun meillä käy vieraita jotka jostain syystä pesevät kätensä keittiössä, alkaa ainainen nurina siitä että miksi meillä ei ole keittiöpyyhettä. No esim siksi että itse kuivaan käteni paidanhelmaan jos keittiössä ne pesen. Normaalisti pesen tietenkin vessassa koska siellä on käsipyyhe. Daa!



Mä käytän näitä leivinliinoina siis mutta laitoin nyt pyyheeksi koska meille on tulossa yövieraita jotka saattavat pestä kätensä keittiössä, ei sitä koskaan tiedä.

Koska mun vaatteeni ovat todellakin liian isoja tuollaiseen minihenkariin, löysi se paikkansa eteisestä ja sai kaulallensa muutaman korun.


8 kommenttia:

  1. Minkä kokoinen tuo mekko on? Jos jossain vaiheessa vaikka tilaisi itselle =)

    VastaaPoista
  2. Heidi: Oiskohan ollu 20. Kokoja tolle on tällä hetkellä 20-26.

    VastaaPoista
  3. Tulinpahan vaan sanomaan, että tosi kiva mekko! Ja villatakkikin. Ja kaulakoru. No, siis, kivoja juttuja on sulla.

    VastaaPoista
  4. on tosi ihana ja pirteän erilaiset värit!!!, mulla on samanlainen koru ja olen monesti miettinyt että ois sitä tosiaan kiva joskus käyttää... joutuu ehkä tekemään jonkun samantyylisen mekkoroisen. :) Kiva tietää että siellä Asoksella on jotain ihmisten kokoisiakin vaatteita. Mulla on tainnut mennä se osasto sillä yhdellä pikavilkasulla ohi.

    VastaaPoista
  5. Vaaaau mikä mekko! Miulle kans :D Ja asukokonaisuus on mainio takin kanssa!

    VastaaPoista
  6. Maija: Hihi, kiitti :)

    Aurinkojumala: Mulla on enemmänkin pronssisia Kalevalakoruja, mutta käytän niitä ns. juhlatilaisuuksissa. Tuo on mukavan arkinen mutta silti hieno. Ehkä alan tosiaan käyttään sitä useamminkin. Voi olla että mätsäysongelma on johtunut siitäkin että olen jollain tasolla unohtanut että mulla on tuo! :D Ja joo, Asoksella on oma "läskien malllisto" (Curve), siellä on oikeesti kivoja vaatteita eikä mitään säkkejä. Just juhlamekkoja olen sieltä paljon tilaillut, kun eivät edes ole sen kalliimpia kuin normaalitkaan.

    Emma: Toi mekko on kyllä upea! :) Ja kaikki mikä sopii takin kans, on nyt plussaa ;D

    VastaaPoista
  7. Ihana asu! Mulla sama koru mutta sininen, käyttänyt ehkä ala-asteella ja olin melkein jo luopumassa keväällä kun tajusin että tykkäänkin siitä tosi pljon.

    VastaaPoista
  8. Onneli: Ala-asteella minäkin tuota pidin tosi paljon :) Hyvä ettet luopunut omastasi, tehdään näistä muoti-ilmiö!!!

    VastaaPoista