Sivut

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

H J S

Heräsin aamulla aikaisin ja aloin aikani kuluksi (eli odottelessani vieraiden heräämistä) neuloa hexipuffseja sukkalankajäämistöstä. Homma tyssäsi lyhyeen kun eihän mulla ole vanua. Ja niin tuskaa oli jo ekankin vääntäminen että mitään peittoa tässä ei ole todellakaan tulossa, jos edes yhtään mitään ylipäätään.



Vanulla täytetyistä asioista tuli kuitenkin mieleen Joken pehmokivikko ja sain kuningasidean että voisin päällystää sellaisilla tämän työtuolini jonka päällinen on niin rikki kuin vaan tuolin päällinen voi ylipäätään rikki olla. Mutta kun ei ole sitä vanua! Mutta miettikää miten kivaa olisi istua sellaisten palluroiden päällä :) :D

Niinpä ajattelin että käyn hakemassa Eurokankaasta vanua samalla kun käyn Kädentaitomessuilla. Kun pääsin Helsinkiin, aloin kelaan etten tasan maksa 10 euroa sisäänpääsyä messuille koska ne on kuitenkin tod näk laimeet ja pitäisi olla melkoiset messutarjoukset kaikesta että hyvittäisi sen menetetyn kympin. Niinpä kipitinkin suoraan sinne kangaskauppaan JOKA EI OLE SUNNUNTAISIN AUKI! Koska nyt kuitenkin olin isolle kirkolle raahautunut, hengailin sitten hetken ympäriinsä sen verran että pääsisin kuitenkin vielä samalla lipulla takaisin kuntarajan yli.

Oletteko muuten huomanneet Vilan näyteikkunan neitoset? Miltähän mä näyttäisin lankakerät päässä? 8D





Kun palasin kotiin niin aloitin vanun puutteessa vanuttoman projektin. Tästä tulee niiiiiiiiiin cool! Selitän sitten kun se on valmis, tarinan sen taustalta. Helvetes Jävla Skit.


4 kommenttia:

  1. No kyllähän tuo takapää voi myös tarvita hierontaa, ainakin jos joutuu istumaan pitkään XD. En minäkään lähtynyt messuille, ollut aika pettymys viimeksi (liian tavista).

    VastaaPoista
  2. Jokke: No niinpä! Takamushierontatuoli! Ja selkäosaan myös! Voi että, siitä tulee varmasti ihana! Nyt kun vielä jaksais raahautua vanukaupoille joskus kun suvaitsevat olla auki. Mä olin pari vuotta sitten messuilla ja olin kans pettynyt.

    VastaaPoista
  3. Hei,jos joskus haluut välivuoden viettoon niin tuu toki meille aupairiksi askarteleen. mäki tarvin tommosen ristipistotyön.

    VastaaPoista
  4. Oi mutsi mutsi: Pidetään mielessä :D :D Mä sain oman tauluni jo valmiiksi! Tai siis että kehykset puuttuu, pitääpi käydä hankkimassa :)

    VastaaPoista