Sivut

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Nosh Organics -kotikutsut

Olin tänään Oi Mutsi Mutsin järkkäämillä lastenvaatekutsuilla jonne kurvasin paikalle tyylikkäästi 1,5 tuntia myöhässä mikä tuntui aivan hirvittävältä koska ennen lasta olin aina ja joka paikassa (paitsi koulussa ja töissä) ihan törkeenä etuajassa. Hirveellä kiirellä lähtiessäni unohdin kotiin muutamia pikkujuttuja kuten esim pojan nokkamukit ja lusikat, oikean kameran sekä kotiavaimet. Mutta voi sentään, olen niin onnellinen siitä että pääsin kuitenkin paikalle ja ehdin vielä ihan täysillä hulinoihin mukaan ja hypistelemään vaatteita.


Kamerat räpsyivät, limppari virtasi ja saumurit surrasivat kun mammat loihtivat Nosh Organicsin tarjoamasta kankaasta pipoja jälkikasvulleen ja voin ylpeillä sillä että näytin miten se alareuna kannattaa tehdä! Moi, mä oon käsityöbloggaaja!




Pipoista tuli todella upeita! :) Kangastupsun lisään myöhemmin vielä päälle keikkumaan kunhan ehdin sellaisen nyhertää!

12 kommenttia:

  1. KIITOS AVUSTA!! Ja kiitos käynnistä! Ehdottomasti pidetään toiset kutsut ja silloin sunkin muksu saa juosta ympyrää ja syödä tuhat suklaakeksiä! Mulla on lapsosesta ihan KAUHEEN hyvä kuva, ulvoo ihan hulluna toi pipo päässä :D

    VastaaPoista
  2. ps jos joskus haluut tulle "meille" ompelemaan niin tervetuloa. Voisin haluta tehdä jotain trikoosta ja apu olisi tarpeen, vähemmällä jengillä lapsetkin varmasti viihtyis kirmatessa pitkin taloa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä joskus tulla jeesaamaan, kunhan jäbä ei ole enää tuossa "äiti ei saa tehdä mitään muuta kuin huomioida minua" -vaiheessa :D Koska nyt en pysty ompelemaan kotonakaan.

      Poista
  3. Voi hitsi mua harmittaa kun en päässyt! Aina tulee jotain tyhmiä velvollisuuksia tielle. :(

    VastaaPoista
  4. Oottepas ollu söpöinä Joonan kanssa! :p

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Mä en itse en edes tajunnut että se uusinta tuli tänään! Kääk! :D

      Poista