Sivut

keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Mainosavainnauhat = kirous!

Mitä hittoa noilla oikeesti tekee, kysyn vaan!



Nyt riittää turhan roinan jemmaaminen, nää sai saksista! Ja vähän ompelukoneesta. Erään firman nauhoja oli kertynyt suorastaan riesaksi asti. Varmasti tuttu ongelma jokaiselle viime vuosina GooM-risteilyllä olleille. Mutta koska itse olen opiskeluystävieni kanssa päässyt kyseisen firman järjestämien arvontojen vuoksi GooMille kaksi kertaa ilmaiseksi ja kerran puoleen hintaan, jätin nauhoissa roikkuneet ukkelit muistuttamaan niistä autuaista opiskeluajoista ;)

Kaiken maailman pussukoitakin kyllä riittää, mutta eihän näitä ikinä liikaa voi olla! Ja varmasti enemmän käyttöä noin kuin että oisi 5 avainnauhaa joista yhtäkään ei tarvitse :D





Saatan ehkä sittenkin jemmata tämän erinäisten valmiiden juttujen -laatikkoon.

8 kommenttia:

  1. Mun mielestä ne kynät ja karkit oisi kivempaa ja hyödyllisempää mainoskrääsää xD

    VastaaPoista
  2. Vois noista nauhoista pujotella kassin pajukorityyliin. Ei tulisi niin paljon neulomista, ja varmasti kestäisi = vahvaa.

    Makuasia, itse tykkään avainauhoista - meillä pari käytössä ja muutama varalla. Mielummin niitä kuin muovisia kuulakärkikyniä jotka hajoaa ennenkuin musteesta on mennyt neljäsosaakaan.

    VastaaPoista
  3. Vois joo, mutta tykkäsin enempi tolleen ommelluista :D Mä oon käyttänyt avainnauhaa vain ihan muutaman kerran. Tyyliin jos käyn rullaluistelemassa ja ei ole taskullisia housuja, mihin sen avaimen laittaa eikä miestä kotona joka mut päästäisi sisään. Kyllä mä yhden avainnauhan jätin tuhoamatta. Se on paljon tyylikkäämpi, semmoista ohuempaa nauhaa ja se on nykyisen työnantajani sponssaama xD

    VastaaPoista
  4. Mullakin tuli ekana mieleen pujottelu, mutta tuohan on mahtava pussukka!

    VastaaPoista
  5. Mä en jotenkin lämpene pujottelulle. Pärekorit pärekoreina ja muut sitten muilla tavoin ;D

    VastaaPoista