Sivut

perjantai 31. heinäkuuta 2015

7 / 15

Heinäkuussa mies vietti kesälomaa jäbän kanssa kun minä nousin joka autuas arkipäivä töihin klo 4:15. Oli vähän hankala tottua ajatukseen että mies ja lapsi käyvät matkoilla ja retkillä joihin minä en voinut osallistua kuin katsomalla jälkikäteen valokuvia ja kuuntelemalla iloisia selostuksia tapahtumien kulusta vaikka toki vastapainona sain paljon sitä kuuluisaa omaa aikaa.

Raskaus etenee hienosti, mitä nyt vaan tietenkään en hirveenä oikein jaksa mitään töiden jälkeen. Olenkin neulonut, ommellut ja virkannut paljon ja instagramissa on vilahdellut jos jonkinlaista keskeneräistä työtä. Kässämatskuihin on mennyt niin penteleesti rahaa että olen jo vakavasti miettinyt tämän harrastuksen järkevyyttä tällaisenaan (liikaa uusia matskuja).

Olen toistaiseksi jaksanut porskuttaa töissä kaikkien ihmetykseksi ja äitiyslomaan on aikaa enää kaksi viikkoa. Jaksamiseen on kyllä vaikuttanut hyvin paljon fysioterapia jolla saatiin hormonien aiheuttama lantiolöystymäkipuilu kuriin ja esimieheni joka on antanut mun tehdä vain niitä kevyitä hommia (sori kaikki työkaverit). Pahaan unettomuuteen taisi auttaa eniten pieni asenteen korjaus, ei ainakaan se Lidlin vartalotyyny joka aamuisin on milloin kenenkin tiellä tai alla poikittain.

Kuukauden kohokohtina mainittakoon kehäradan aukeaminen, puistokirppiksellä myyminen ja Lättähattureissu Porvooseen. Ja tietenkin se ettei mulla ole vieläkään raskausmyrkytystä ja vauva kasvaa normaalisti.

Neulottu:

Virkattu:

Ommeltu:

Näperrelty:

8 kommenttia:

  1. Aivan ihanat nuo kirjoneulehousut!!! Ja multa on menny ihan ohi nuo uudet jäätelöt (?) ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niistä tulee itse asiassa haalari! Tuossa kuvassa vasta lahkeet neulottu :) Mutta ihanat silti!

      Poista
  2. Nämä kuukausikollaasit on niin kivoja! :)

    VastaaPoista
  3. Nomnomnom Pätkisjäätelöä, onko hyvää :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No itse asiassa se vois olla mitä tahansa minttusuklaajäätelöä jos sokkona söis :D Ei mitenkään erikoista ollut siis.

      Poista
  4. Ihanat haalarit tulossa!!! Tykkään hirvittävän paljon myös noista sun hippikalsareista. Voisin tehdä itselle joogaan;)

    VastaaPoista
  5. Ihan tajuttoman ihana tuo vauvan haalari! Mä olen ylittänyt itseni ja neulon parhaillaan tulevalle vauvalle tavoistani poiketen kirjoneulehaalaria - ja ohjeen kera!!! Välillä meinaa keittää yli, mutta toisaalta mä olen alkanut tykkäämään kirjoneulomisestakin. :)

    VastaaPoista