Sivut

lauantai 19. heinäkuuta 2014

Ysärilangasta sukat

Sain neulottua pitkään jemmatusta ysärijämälangasta sukat. Ihan oikeasti olin tekemässä semmosia noin kokoa 38-39 olevia mutta ennen kuin huomasinkaan, olin tikuttanut neljäkakkoset (minulle hyvin tyypillinen ongelma). Mitäpä sitä purkamaan sitten enää. Leveyskin riitti kun lanka totisesti oli paksumpaa kuin uusi seiskis.



Olen tosiaan saanut neuleinnostuksen takaisin, mikä on ihan kiva asia. Kesäloman aikana onkin tupsahtanut tämmöinen keko. Nuo yhden neljäkakkoset ja loput on lasten, noin kokoa 26. Noh, kohtahan on jo joulu.


Nyt kuitenkin saa sukat hetkeksi riittää ja painun tästä neuloon villapaitaa. Siitä stooria myöhemmin. Nyt on viimeinen yö kun saa vielä valvoa ennen kuin työt taas alkaa. Netflixistä Dawson's Creekkiä (:D) siis ja puikot viuhumaan!

2 kommenttia:

  1. :D villasukkia kesällä, en ymmärrä miks porukka on sillee mitäihmettä kun oon itekki nyt öö muutaman parin saanu aikasiks...:D ihania noi randomiraidat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ythän sitä täytyy tehdä jos syksyksi sukkia haluaa :D :D

      Itekin tykkään randomeista kovasti :)

      Poista