Sivut

maanantai 15. elokuuta 2011

Edelleen näillä kulmilla mennään

Eilen ompelin sitten vielä illalla samaisesta kankaasta pussukan koska oikeesti hei, mulla on reissuilla kaikki tommoset kosmetiikkatsydeemit jossain muovipussissa! Mulla on ollut joskus riesaksi asti kaikkia tuollaisia mutta ovat kuluneet puhki tai eläneet todella pahasti aikansa yli sitten 90-luvun alun tai sitten ovat liian pieniä mun arsenaalille, mä kun en harrasta mitään minikokoisia törppöjä edes matkoilla.

Nyt on sekin ongelma korjattu. Kyllä mahtuu! :)






Vuorikangas jotain randomia kaappien kätköistä ja vetoketju lahjoitus ystävältä joka antoi vanhat housunsa mulle materiaaliksi koska niissä oli paljon vetoketjuja :)

(Tuosta ylemmän kuvan taustalla pilkottavasta Marc Jacobsin Daisy "eau so fresh" -tuoksusta että oon käyttänyt sitä päivittäin koska rakastan sitä ja nyt kolme eri ihmistä on töissä kommentoinut että tuoksun saunavihdalta. Nice.)

8 kommenttia:

  1. Mitääh, muovipussithan on just parhaita ja tyylikkäimpiä säilytyspusseja kosmetiikalle! :D No on toiki ihan tyylikäs!

    VastaaPoista
  2. Peps: No on! Varsinkin sellaiset joista erinäiset läikkyneet kosmetiikat ovat levittäneet pussin värit :D

    VastaaPoista
  3. Jos se muka tuoksuu saunavihdalta niin ne kaupunkilaisrouvat ei oo tainnu oikeeta vihtaa nähdäkkää?:D Mun piti ostaa sellanen matkakokoinen tyhjä hajuvesipullo mihin laitoin tota sisälle ja laukkuun, en aina aamuisin muista laittaa sitä, mutta työmatkalla voi sit kaivaa sen pikkupullon esiin.:) Vitsi mäki niin rakastan tuota!

    VastaaPoista
  4. Faline: Äläs nyt, ei meillä töissä taida olla yhtäkään _oikeeta_ kaupunkilaisrouvaa vaan ihan vihtovia kansalaisia ;D Minipullo ois jees, toi on aika jäätävän kokoinen pullo missä tota on!

    VastaaPoista
  5. Mahtava kangas, pussukka ja hame, vau, sanon!

    VastaaPoista
  6. Satu: Thanks :) Kivasta kankaasta on kiva tehdä :)

    VastaaPoista
  7. Ihana pussukka! Sulla on tosi ihania juttuja täällä. Ja toi yläbannerin oikeanpuoleinen mekko <3

    VastaaPoista
  8. Chatrin: Kiitos :') Ja joo, toi mekko on ihana, paitsi aavistuksen verran liian lyhyt :/

    VastaaPoista