Sivut

keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Valmistelut

Edellisenä iltana on hyvä alkaa silmät ristissä kasaan Powerpoint-esitystä (olen ollut oikeesti kiireinen viime aikoina). Blurrasin tekstit koska jotenkaan vaan en halunnut hengentuotoksiani julki :D


Tulostin on laulanut kaikki mahdolliset infot.


Kauhun hetkiä koettu: "minne mä sen olen laittanut!?!?"


Vaatteita on valkkailtu.


Sekä kerätty oheismateriaalia. Otan joitain omiakin puikkoja mukaan jos tarvitaan eri kokoja. Sekä virkkuukoukkuja, joista en maininnut materiaalilistassa mutta myöhemmin ajattelin että voisi olla tarpeen. Niin ja mittanauhat xD pom pom -makerit ja inspiraatiokirjoja sekä joitain omia paskakeriä jotka saa mun puolesta käyttää.


Täältä tullaan Jyväskylä!

4 kommenttia:

  1. Oi, kerro sitten miten meni. (Varmasti ihan hyvin!)

    Bluesea

    VastaaPoista
  2. Hyvin meni eka päivä, mulla oli ainakin kivaa :)

    VastaaPoista
  3. Milla: Kiitos :) (luin tän jo ennen H-hetkeä vaikka nyt vasta ehdin kommentoimaan)

    Bluesea: Kerron :)

    Inka: Ihana kuulla. Mullakin oli tosi kivaa ja todella toivon että muillakin :)

    VastaaPoista