Sivut

torstai 30. heinäkuuta 2009

Valmis!

Se on siinä! Tämä on läksiäislahja meidän välinehuoltajalle. Kassi on ommeltu käytössä olleesta sterilointikankaasta mikä on varmaan turhankin tuttua välinehuoltajalle, ja kuvassa on bakteereita liittyen työhömme.

Mä olen tosi tyytyväinen, tästä tuli niin hieno ja suloinen ja vaikka mitä ja kaikki tikkauksetkin on suorassa ja siistejä :D Hihnat on sen verran pitkät että tuota voi tarvittaessa kantaa myös olalla (ominaisuus jota itse arvostan kauppakasseissa). Kassiin on ommeltu vuori samasta kankaasta, koska yksinkertaista kangasta olevat kassit ei kestä mitään.

En ole ihan varma, onko lahjan saaja tarpeeksi tyttömäinen rusetteihin, mutta menkööt :D Kuvissa näyttää tosi litteältä koska yritin silittää sitä heikoin tuloksin. Oikeasti on aika muhkea. Yritin pöyhiä sitä noihin viimeisiin kuviin.

(Taas alkaa oleen tää luonnonvalon puute -ongelma valokuvatessa, grrr. Ehkä kuvaan aamulla vielä uudestaan)





10 kommenttia:

  1. Rakastan ideoitasi. Kassista tuli tosi makean näköinen ja mikä parasta, siinä on ajatusta.

    VastaaPoista
  2. Ihan mahtava! Keksit kyllä ihan huippuideoita, just tommoset lahjat on parhaita. Tavallaan ihan tavallisia juttuja mutta niissä on se joku pointti, yhdistävä juttu.

    Naputtelen kohta tohon sananvalvontakenttään persem.

    VastaaPoista
  3. Nna: Voi kiitos :')

    AnneVee: Niin on :)

    Rva Herttainen: Kiitos :) Mä arvostaisin kans tuollaista lahjaa. Itse kun olin tuolla aikoinaan kesätyöntekijänä, mulle oli askarreltu niin hieno läksiäiskortti että olen siitä vieläkin liikuttunut. Hahaa, persem XD

    VastaaPoista
  4. Ihana lahja, ja tosi kauniskin vielä! luulen että saaja arvostaa tuota ajattelevaisuutta, itse ainakin pyörtyisin onnesta jos saisin jonkun johonkin elämänvaiheeseeni noin vahvasti liittyvän käyttökelpoisen lahjan, johon on vielä nähty vaivaa! :)

    VastaaPoista
  5. ihana kassi. ja nuo kuviot on niin hellyyttäviä :D

    VastaaPoista
  6. Varsin hauskan näköinen kassi. Itse en ole rusetti-ihmisiä, mutta tuohon tuo rusetti sopii kuin nenä päähän, ja se suorastaan pitää olla siinä, eli taidan sittenkin olla rusetti-ihminen. Erittäin hyvä idea - taas kerran.

    VastaaPoista
  7. Sarakissa: Kiitos :) Itseäni usein pelottaa että vedänkö vähän överiksi näiden kanssa. Mutta toisaalta, kyllä mä ainakin itse tykkäisin :)

    Anna: Kiitos :)

    -maiju-: Munkin mielestä tohon vaan sopii se rusetti niin hyvin. En alunperin sitä edes suunnitellut siihen, pelkästään tuon nauhan mutta sitten aloin miettiin että rusetti siihen kyllä sopisi :D

    VastaaPoista
  8. Kiva kassi tosiaan. :) Olet kyllä hyvä kehittelemään jotain ja toteuttamaan kanssa, lyhyessäkin ajassa.

    VastaaPoista
  9. Kiitos :) Mä olen ehkä parhaimmillani vähän hätäisenä, liika suunnittelu pilaa sen spontaaniuden riemun :D

    VastaaPoista