Sivut

tiistai 14. heinäkuuta 2009

Kun rakkaimman lapsensa vaatteet jää pieniksi

Mulla oli ennen se sellainen ensimmäinen malli iPod nanosta. No, aika jätti monen vuoden käytön jälkeen ja ostin uuden nanon (siitä on jonkun verran aikaa eli ei tuore ostos eikä tämä mikään ostosblogi edes ole), joka vetää jopa 8 kertaa enemmän tavaraa kuin vanha! Se pirulainen oli isompi myös fyysiseltä kooltaan eikä se mahtunut mun Hello Kitty -rannehärpäkkeeseen ja olen siis ollut aivan hätää kärsimässä kun en saa soitinta lenkille ja salillakin (kyllä, mä käyn salilla ja olen koukuttunut spinningiin ja bodypumppiin mutta niissä onneksi musiikit talon puolesta) pitää kuunnella sitä mitä radiosta sattuu tuleen.





Oon pitkään miettinyt että pitäisi tehdä tuolle soittimelle rannepussukka, mutta en ole saanut mitään inspiraatiota mistään kivasta ja sekin mitä joskus yritin, osoittautui liian pieneksi ja sitten meni hermot jne.

Nyt päätin, että miksi ihmeessä säästäisin tuota Hello Kittyä kun se on väärän kokoinen eikä sitä oikein muuhunkaan voi käyttää. Niinpä leikkasin ne oleelliset osat ja virkkasin pussin, johon ne kiinnitin. Rumahan siitä tuli, mutta ajaa asiansa!





Loppukevennyksenä iPodini kaiverrus ;D

11 kommenttia:

  1. Yes, Kitty pääsi jatkamaan elämäänsä, loistavaa :)!

    VastaaPoista
  2. Miksei samantien ass :D

    Ja söpöhän siitä tuli.

    VastaaPoista
  3. Hihittelin yksikseni täällä hyvän tovin tolle kaiverrukselle ;)

    VastaaPoista
  4. Hyvähän tuosta tuli ja tuli jatkoaikaa Hello Kityllekin.:)

    VastaaPoista
  5. Salka: Se on kyllä pääasia :)

    Rva Herttainen: Koska ass-sana katsottiin liian pahaksi sanaksi eikä sitä saanut laittaa. Sitähän siis alunperin yritin tosiaan: "Kiss my shiny metal ass!" :D

    Norppis: Futuraman Bender on mun idoli :D

    Pötkylä: Tuli siitä ihan ok, pääasia että Hello Kitty on messissä taas :D

    VastaaPoista
  6. Pakko sanoa, tuli mieleen että joku oli läpällä laittanut iPod-kaiverrustekstitoiveeksi jotain tyyliin "Microsoft is the best" ja kun iPod oli tullut, siinä oli lukenut että "Apple Rules". :D Minnuu vieläki naurattaa se. Ihana teksti sinunkin iPodissasi, muutenki mielelläni lueskelen juttujasi.

    VastaaPoista
  7. Hahaa :D Mutta luulisi että Microsoft on kiellettyjen sanojen listalla kuten myös ass, joka mun piti vaihtaa backsideksi x) Muistan nähneeni kuvan iPodista jonka kaiverruksessa luki "en halua kaiverrusta" :D :D

    Kiva jos tykkäät lukea :)

    VastaaPoista
  8. mä hihittelin taas ihan täysii, tää sun blogis on ihan PARAS ikinä!!! ei mul sit muuta, halusin vaan jakaa (anonyymisti) ;D

    VastaaPoista
  9. mistä tollasseen kaiverruksen voi ottaa? :o

    VastaaPoista
  10. Kaiverrus tulee vakiona kaupan päälle kun tilaa iPodinsa Applestoresta.

    VastaaPoista