Sivut

keskiviikko 25. maaliskuuta 2009

Jotain uutta, jotain toisten tekemää, jotain vanhaa

Kävin tänään Helsingissä. Ja kävin samalla katsomassa Musiikkitalon aidalla Saksi-Sadie/Bluesean taideteosta. Jätin itsekin neulegraffitin sinne suunnille. Kiasman ja Sanomatalon väliin siellä portaiden alapuolella oli yksinäisen näköisiä pyörätelineitä.



Ja pitihän se musiikkitalon aita kuvata. Se oli livenä tosi upea! Suosittelen käydä tsekkaamassa, jos niillä suunnilla liikkuu :)

Tiili iik!


Heh, loppuun vielä arkistojen kätköistä. Tein tän kaksi vuotta sitten :D Ajattelin, että jotenkin voisi sopia tännekin x) Olin tuolloin vähän turhautunut :D

12 kommenttia:

  1. Heeh, tollaisia vois tehdä kokouksissa aikansa kuluks. Ja liittää osaks pöytäkirjaa:D

    VastaaPoista
  2. Vähänkö mä repesin tolle videolle xDD

    VastaaPoista
  3. Bubble: Legendaarista :D

    AnneVee: Niin vois :D

    Sea: :D

    Salka: Se sai alkunsa sarjakuvasta, jonka piirsin koulussa. Se piti saada tehtyä "animaatioksi" :D Ostin muistilehtiön tarkoitusta varten x)

    VastaaPoista
  4. Tosta videosta tulee mieleen se pikku kakkosen Varokaa heikkoja jäitä -jutun tyyli! Tykkään!

    VastaaPoista
  5. Annu: No hui, mä oon aina pelänny ihan hulluna sitä "Varokaa heikkoja jäitä" -videota xD

    VastaaPoista
  6. Mä aloin kuulemma aina pienenä itkemään kun tuli se Pikku Kakkosen heikkojen jäiden varoitus. En millään uskonut että se nalle pelastui jäistä vaikka äiti yritti niin vakuuttaa.. Tuli vain noista kommenteista se heti mieleen. :-D

    VastaaPoista
  7. Kiitos kehuista, Norsis! Kiva, kun kävit tumppurivistöäni katsomassa ;-)

    Bluesea

    VastaaPoista
  8. Petra: Mä en pienenä suostunut katsoon sitä ollenkaan. Juoksin toiseen päähän taloa peiton alle itkemään ja tungin sormia korviin. Se musiikki oli tosi ahdistava ja ne nallen ilmeet ja hrrr. Vieläkin kun nyt katsoin sen netistä tässä jokunen vuosi sitten, alko ahdistaan ihan hulluna. Mutta eipä oo tullu paljoa jäällä hengailtua ;D

    Saksi-Sadie/Bluesea: On pitänyt jo aiemmin käydä, mutta oon onnistunut unohtaan aina kun olen ollut sielläpäin. Se on kyllä hieno!

    VastaaPoista
  9. I just absolutely love this! Thanks for sharing! =)

    VastaaPoista