Sivut

perjantai 4. joulukuuta 2015

4

Äitiysloman ja syksyn myötä palatossut löysivät taas jalkaani mutta himskatin aina oikein -neule lörpähti niin ettei vanhat tossut pysy enää jalassa. Laitoin siis puikoille uudet, pienemmät, ja voi pojat, tulipa jouluiset. Lankana Novitan 7 veljestä ja Gjestal Janne jämiä, puikot 3,5 mm. Nämä on kyllä niin ihania, mummomaisia ja kivoja. Harmittaa ihan kun välillä pitää laittaa pyykkikoneeseen.





Olisin käyttänyt kuvausrekvisiittana Mariannekarkkeja ellen olisi ollut varma että söisin ne kuitenkin ennen kuin ehdin kuvata, joten jätin ne kauppaan. Voitte kuitenkin kuvitella ne tuohon.

13 kommenttia:

  1. oi ihana! toi voisi olla hyvä itsenäisyyspäivän illan projekti <3

    kuinka monta silmukkaa loit? en jaksa alkaa laskemaan kuvasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valitettavasti muista yhtään. Googleta palatossut niin löytyy varmaan joku ohje :)

      Poista
  2. Suloiset ja varmasti lämpöiset!♥

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Mä tein nämä hatusta kun olen tehnyt ennenkin ja muistin ulkoa mutta googleta palatossut niin löytyy varmasti ohje :)

      Poista
  4. Ihanat ja niin hyvät jalassa. Mä olen kans neulonut ja virkannut tossuja tänäsyksynä. Kivaa puuhaa.

    VastaaPoista
  5. Kivat tossut, olisivat niin mun väriset.

    VastaaPoista
  6. Tulee ihan sellainen maalaismummolajoulu mieleen tossuista ja rekvisiitasta. Siinä on sitä jotain.

    VastaaPoista
  7. Mun Mummuni <3 aina teki noita palatossuja. :)

    VastaaPoista