Sivut

maanantai 21. joulukuuta 2015

21

Myönnän olevani jouluhöperö mutta en sentään niin höperö että kokoisin jotain joulukirjaa. Mutta hei, mä vain ajauduin tähän! Kun heräsin siihen tosiasiaan kesällä että meille on ihan oikeasti tulossa vauva ihan just mutta sen tavarat ei kertakaikkiaan mahdu minnekään, piti alkaa karsiin. Ja helppo karsintakohde oli lehdet. Kässälehdet ja joululehdet ja jouluisat sisustuslehdet mitä oon jemmannut. Käsityölehtiä (lähinnä Novitaa) meni vino pino kirpparille ja joululehdistä säästin vain ne ihanimmat, lopuista repäisin talteen ne inspiroivimmat sivut. Sitten mietin minne ne ängen ja jonkin aikaa asiaa hauduttuani älysin että tarvitsen ihan selkeästi joulukirjan.


Sinne liimasin ne ihanimmat ja puhuttelevimmat sivut lehdistä joita en säästänyt kokonaisina ja palaset kauneimpia joulupapereita, Marimekon mainoksia ja kaikki saamamme joulukortit joissa on lasten kuvia tai muuten vaan säästämisen arvoisia ja tuleepa yhdestä sivusta myös kattava kokoelma eri vuosien joulupostimerkkejä. Ainakin näkee miten hinnat nousee kohisten :D





Kantta en ole vielä koristellut koska haluan sen olevan tosi kiva eikä vielä ole iskenyt inspis. Mutta onhan tässä loppuelämä aikaa, sivut ei tule loppuun ihan heti.



28 kommenttia:

  1. Askartelin just eilen samanlaista!! Sun virkkaama jouluverho pääsee mun joulukäsityöosastolle odottelemaan inspiraation muotoutumista. :)

    VastaaPoista
  2. Tätä ideaa olen kaivannut. Minullakin paljon lehdistä revittyjä sivuja ja muistilappuja sikin sokin eri paikoissa, kiitos ideasta ja oikein mukavaa joulua koko perheellenne!

    VastaaPoista
  3. Tuollaisen tarvitsisin itsekin. Meilläkin säästössä vain käsityölehtiä ja miehen 70-lukuisia autolehtiä, Novitat lähti myös kirpparille - kivoja neuleohjeita löytyy niin paljon netistä ja nuo vanhat mallit ei kauheasti inspiroi...

    VastaaPoista
  4. Vois olla minun kokoama, niin paljon samanlaisia inspisaiheita (vaikka voisin olla sun äitis...!)- aivan ihana kirja tulee!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua vähän huvitti se miten erilaiset asiat mua inspaa kuvina kuin mitä sitten toteutan omaan kotiin :D

      Poista
  5. Onpa kaunis kirja. Ja mikä idea! Miksi ei ole tullut itselle mieleen :) ~Johanna

    VastaaPoista
  6. Ihana joulukirja! Todella hyvä idea! Minulla on jotain tärkeitä leikkeitä "vain" mapissa, mutta onhan se nyt kylmempi ja kolkompi ratkaisu kuin joulukirja. Ihana! ♥

    VastaaPoista
  7. Aivan voittamaton idea, kiitos! Pöllin heti. T. kaima

    VastaaPoista
  8. Todella hyvä idea. Mulla on leikkeitä siellä sun täällä. Tuosta tulee kiva kirja!

    VastaaPoista
  9. Vitsit miten loistava idea! Hauskaa joulua sinne :)

    VastaaPoista
  10. Onpa kiva! Mulla oiskin sopivasti yks tyhjä kirja, jonka vois napata tuohon käyttöön. Ja joulupostimerkkejä, jotka haluaisin tallettaa. Kiitti vinkistä ja hyvää joulua!

    VastaaPoista
  11. Apua miten ihana! Pakko saada tollanen ens jouluks!

    VastaaPoista
  12. En ole yhtään jouluihminen, mutta tällainen pitäisi varmaankin toteuttaa! Saisi kivat paketointi-ideat ja just noi laatikoissa pyörivät vanhat joulukortit ainaski talteen.

    VastaaPoista