Sivut

tiistai 15. joulukuuta 2015

15

Pehmeä paketti. Minulla oli aikomus ostaa joku tosi kiva yöpuku jäbälle joululahjaksi, vanhat kun tosiaan alkaa jäämään pieniksi. En vaan kertakaikkiaan löytänyt mieleistä joten ei auttanut kuin tehdä itse! Kuviollinen kangas on Verson puodista ja yksivärinen Eurokankaan palalaarista. Resorin alkuperää en muista, olen hillonnut sitä pidempään.


Ihan hyvä että tuli tehtyä itse sillä kaikki nuo kankaat vaikuttavat tosi laadukkailta eli tämä ei ehkä kulahda ihan heti ja ainakin olen varma että sitä ei ole lapsityövoimalla hikipajassa ommeltu.



2 kommenttia:

  1. Ihana setti! Mulla on vihreää Onnia odottamassa, mutta täytyisi vaan lähteä surauttelemaan käyttöön. Ja yhdistellä rohkeasti yksivärisiä siihen. Onneksi isommalla lapsella nämä ihanuuskuosista ommellut menevät pitkään, vauvaikäinen, jollainen minulla siis on, kasvaa niistä ulos hetkessä, vaikka kuinka olisi pitkää resoria. Siksi tulee välillä hillottua ihania kankaita. t. Inksu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vähän vanhemmille lapsille on kivempi tehdä kun eivät ihan heti jää pieneksi. Tää Onni-kangas on kyllä ihanaa :)

      Poista