Sivut

sunnuntai 9. tammikuuta 2011

"Tää on niille jotka tuli tänne rokkaan, tää on niille jotka tuli tänne vittu moshaan, se on niska poikki, volat täysillä, ja nyt ne kädet ilmaan!"

Joulu"lomalla" tuli neulottua liikaa suhteessa liikunnan määrään ja siitä seurasi törkeä niskahartiaseudun jumitus ja sen takia törkeä päänsärky (jatkunut viikon). Päänsärystä johtuen ei kykene meneen salille/jumppaan joten piti keksiä jotain tekemistä joka ei liity neulomiseen tai koneella istumiseen. Pidin sitten bileet barbapapan ja teknosammakon kanssa mutta tiesihän sen, mitä siitä tulee, ei niin mitään!

(kuvat suurenee klikkaamalla, mutta ei paljoo)

Ensin oli kyllä hauskaa, viina virtas ja vaihdettiin kaikki mehevimmät juorut


Barbis halus pelata ysäritrivialia vaikka se häviää sen aina! Sammakko oli ihan että "oh god, not again"


Barbapapa ei edes tiennyt että mitä sai kolmella markalla Doris-palvelusta!


Sammakko oli olevinaan hyväkin mutta mä voitin sen silti!


Barbapapalla on ärsyttävä tapa aina mennä hakeen levyhyllystä jotain huonoo, ihan kaksin käsin sai pidellä!


Teknosammakko tietää että ne parhaat levyt eivät ole hyllyssä vaan piilossa laatikossa ;D


En tajuu tota barbapapaa, se on ihan seko! Mistä se oikeen repii noita pulloja? Aina saa hävetä! Ja vittu noita tekoripisiä!


Aina sama juttu, se ei IKINÄ pääse baariin asti!


Jos laattaat mun nahkasohvalle, niin kuolet!!!


Sammakko on muuten tosi jees, mutta sitten se vetää jotain ihme draamapuheluita just ennen baariin lähtöä ja jää itkeen jonnekin kenkähyllyyn, aaargh! "Jaa missä mää oon? Mä on kännissä, missä sää oot?"


Kuitenkin se aina jostain sitten ilmestyy ottaan jotain tosi noloja sammumiskuvia ja jakaa ne nettiin. Inhoon tollasta! On siinä mulla kaveri, jumalauta!


Ps. Ostetaan elämä.

49 kommenttia:

  1. Kyyhylly: Thänks :D Näin meillä!

    VastaaPoista
  2. Hahahahhaa, tää oli tosissaan viihdyttävää :)

    VastaaPoista
  3. ihanat bileet teillä, mistäs meille saatais yhtä kova meno?!

    VastaaPoista
  4. Ihana! Mä äänestän että et hanki elämää, koska tää oli aivan mahtijuttu ja mulle kelpais lisää samanlaisia.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Ahhahaa! Tää sai hymyn huulille, kiitos! :D

    VastaaPoista
  7. :D Ei hitto mitä säätäjiä toi Teknosammakko ja Barbababa, mieti nyt sit taas kaks kertaa seuraavana kerran pidätkö niiden kaa juhlat! :D

    VastaaPoista
  8. Et sitten vissiin tainnu saada ketään kaveria sun seuraks eilen?

    VastaaPoista
  9. Shimauuuma: Barbapapaa ei naurata ainakaan, sillä on kauhee darra :D

    Saga Ollon: \o/

    Anonyymi: Mä oon ehkä katsonut liian monta kertaa ToyStoryn :D

    Kukkahattuneiti: Jeps!

    Lace: Mä taas tunsin itseni aika säälittäväksi eilen :P

    Aurinkojumala: No kiitos! :)

    Ruu: :)

    Tiramisuheidi: Ole hyvä! :)

    Onneli: Harmi että ne ovat oppineet tapansa ihmisiltä :D :D Liian paljon katselleet ympärilleen x) Mutta ei noiden kanssa tosiaan kannata juhlia!

    Peps: Itse asiassa sain! 8D

    VastaaPoista
  10. Hei toi onki hyvä idea! Vois ite pitää omat bileet täällä Nallen ja Norsun kanssa ja säästyis paljolta. Kumpikaan niistä ei yllä minun viinihyllylle, joten juomien yhtäkkinen katoaminen eliminoitu. Kumpikin on melko hiljaisia kavereita, joten minä voisin ihan hyvin mennä nukkumaan, vaikka bileet jatkuisikin. Ja näitä hyviä puoliahan riittää!

    P.s. Toivottavasti Barbababa alkaa olla jo parempana..

    VastaaPoista
  11. Oon Lacen kanssa samaa mieltä. Ja miks mä aina murjotan, kun en saa kaveria paikalliseen? Mä oon vähän kateellinen tosta teknosammakosta, se on ovela.

    VastaaPoista
  12. Nauski: Barbapapa nukkuu edelleen. Mutta kait se siitä tokenee :) Jos sulla on rauhalliset nalle ja norsu niin niiden kanssa varmaan ois mukava viettää iltaa :)

    Pikkupaju: Tää koko homma lähti siitä kun oli vähän hankaluuksia saada ketään lähteen kylille 8D Teknosammakko on kyllä ovela! Joku kerta se vielä pääsee baariin asti, vien sen käsilaukussani kun portsarit ei usko sen papereita omikseen kun se näyttää niissä ihan nuijapäältä.

    Bubble: Jostain se on riemu revittävä :D

    VastaaPoista
  13. Ehkä oli hyvä, ettet päässy niiden kanssa baariin asti. Ne ois kuitenkin alkaneet nolosti tilittää vessassa tai oksentaneet jonkun syliin.

    Paras postaus ehkä ikinä! :)

    VastaaPoista
  14. Kiitos tästä!! =DD Toi Barbapapa pöntöllä ryynäämässä on niin hyvä kuva, että voisin ostaa tauluna!

    VastaaPoista
  15. Oot paras! :DD
    Mäkin haluun barpababakaverin, tai ehkä sittenkin sen mustan barbamaman!

    VastaaPoista
  16. Mul ei oo Barbapapaa, nii täytt varmaan alkaa bilettää Pikachun kanssa. Aiheutit päivän naurut. :D

    PS. Daze on hyvä bändi.

    VastaaPoista
  17. Sun mielikuvitus on kyllä uskomaton =)

    VastaaPoista
  18. Oot ihanin! Selkeesti sulla oli paremmat bileet ku täällä Kainuussa. Ja mää olin "vaan" kuskina X)

    VastaaPoista
  19. Kirsikka: Niinpä! Olis joutunut häpeään silmät päästään!

    Kaisa/Peikkolapset: Hei, voiskin ottaa kuvia missä Barbapapa ryynää vessassa tai on paskalla tai jotain ja teettää niistä kuvat ja kehystää vessaan! Sopis hyvin sisustukseen koska meillä on vessassa vaaleanpunaiset seinät (kuten barbapapakin).

    Petra Ilona: Se barbamama olis hieno kans!

    Velma: Daze on ihan paras!

    Kerttu: :D

    Marlai: "Elämän harmautta kukaan ei puolestani väritä"

    Norppa: No, ainakin kuskina olon voittaa 8)

    VastaaPoista
  20. Mäki haluun tommosiin bileisiin! :D Suostuskohan mun jätti Uppisnalle pitään bileet?! Reppanan synttäreitä ei oo koskaan vietetty, ois aika synttärimegabileiden! Barpapapan vois myös kutsua mukaan, Sammakkoa en huoli, riehuu vielä D:

    VastaaPoista
  21. Madam B.C.: Täytyyhän sitä synttäreitä viettää! Boolia ja kaikkee! Sammakkoa ei tosiaan kannata kutsua, se saattaa käydä Facebookis huutelemassa kännipäissään kaikkea jos unohtaa kirjata itsensä ulos!

    Elmeri: :D

    Gesi: kiits! :D

    VastaaPoista
  22. Norppis: Tähän tylsät lauantait johtaa :D

    VastaaPoista
  23. Aivan ihana postaus! <3

    VastaaPoista
  24. :) :)
    Kiitos!!!!!!!!!!!!
    Mut onhan barbapapa ja teknofrog hyvii frendei sulle, kun ovat aina saatavilla ja voi laittaa bileet pystyyn !

    Parasta luettavaa mitä ikinä!!!

    t.Leena

    VastaaPoista
  25. Oihito, olipas ratkiriemukasta lukea villistä bileillastanne. Mahat kipeinä täällä Naurettiin !MAINIO POSTAUS!

    VastaaPoista
  26. Nimma: Kiitos! :D Mä oon ihan yllättynyt miten paljon tämä on kerännyt kommentteja, ehkä pidän toistekin bileet näiden vaaleanpunaisten kavereideni kanssa :D

    VastaaPoista
  27. Ei hitto että repesin :D

    VastaaPoista
  28. Voi ei, en oo vähään aikaan käyny täällä ja nyt sainkin naurut koko rahan edestä! Mainiot bileet teil ollu :)

    VastaaPoista
  29. Riikka: :) :) :)

    Anonyymi: \o/

    Maiju: Oli joo ihan jees bileet :D

    VastaaPoista
  30. Ensimmäistä (mutten viimeistä) kertaa eksyin sun blogiin. Tää juttu oli hulvattoman hauska! :D

    VastaaPoista
  31. *T*: Hihi, kiitos :) Ja tervetuloa tosiaan useimminkin, ties mitä täällä aina sattuu ja tapahtuu :D

    VastaaPoista
  32. nauroin tälle äänee, ihan huippu :D

    VastaaPoista
  33. Hei,
    kiitos sun mulla on nyt kohta kahden päivän kotihommat tekemättä. Löysin siis blogisi ja mulla on vielä paljon kahlattavaa...mut tän postauksen jälkeen totesin että mun pakko kertoo se myös sulle!
    Oot mun uus blogistibestis (äläkä pelkää en oo mikää stokkaaja kumminkaa) - kiitos!! <3

    ps. miksi ostaa elämä kun voi lukea tällaista... ;)

    VastaaPoista
  34. Lara: Voi että, kiitos kommentista :D Ihanaa ^___^

    VastaaPoista
  35. Täällä toinen joka vasta löysi blogisi. Oon tosi tykästyny, ja aattele, ite en osaa neuloo enkä mitään! Tää bilepostaus oli ***vetin hauska :'D.

    VastaaPoista
  36. Anonyymi: Ihanaa että ei-käsityöihmisetkin löytää tänne. Kun ei tää oo mikään vakava neuleblogi vaan tällainen hulluttelublogi 8) Tarttis taas pitää bileet barbapapan kanssa, on siinä vaan melekonen kaveri ottaan viinaa!

    VastaaPoista