Sivut

tiistai 30. joulukuuta 2008

Muista aina liikenteessä

Haa! Mulla on turvavöitä! Kaksi kappaletta! :) :) :) Nyt enää tarttis keksiä, mitä niistä teen, mutta uskon keksiväni jotain aikanaan (jotain muutakin kuin seksikeinun, eiku niin joo tää olikin perheblogi (ja en todellakaan ole mitään keinua tekemässä, jos ette ymmärtäneet vitsiksi)). Ensin ne täytyy pestä, ovat aika ällössä kunnossa. Isä antoi nämä tai siis mä kerjäsin ne häneltä.





Turvavyöjuttuja on mm. Globe Hopella (myös laukun hihnana) ja Seccolla. Seccolla on myös vyö, mutta mulla ei ole noita "töpselinreikiä" noihin turvavöihin. Lisäksi mun ystävällä oli tuollainen vyö (itse tekemänsä) jo kauan ennen kuin niitä alkoi oleen Seccoshopissa. Mä en ajatellut matkia mitään noista, mutta saa nähdä, ehkä mun luovuus ei riitä muuhunkaan xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti